Izvor: Facebook

Pjevač Daleke obale s gumenjaka bacao boce u more i reklamirao restoran: ‘Marketing se tako ne radi’

Autor: B.G.

Nakon što su prošlog prosinca održali sjajan koncert u rasprodanom klubu u Šubićevoj, dalmatinski rokeri, Daleka obala, najavili su nedavno još jedan veliki tulum u Zagrebu u studenom ove godine. No, za najavu koncerta iskoristili su svu moć društvenih mreža i PR-a, što je i logično.

Ipak, frontmen benda je za jednu drugu priliku društvene mreže i moć ostavio po strani. Naime, Jakša Jordes želio je izreklamirati jedan hvarski restoran tako što je staklene boce u kojima se nalazila nagrada s njegovim potpisom, bacao u more.

‘Smeće je smeće, bravo’

Njegov je potez naišao na brojna neodobravanja. Mnogi su komentirali kao bi bilo bolje da su nagrade podijeljene na neki drugi način koji ne bi onečišćavao okoliš.

“Ovo bacanje boca u more mi je isti k*** kao i bacanje kore od lubenice… smeće je smeće… bravo”, “Ajme kakva budalaština”, “Loš marketing”, komentirali su brojni.

Jordes im je brzo odgovorio.

“Viruj mi ljudi čekaju kad se bacaju te boce i pokupi se u roku pola sata i idu na večeru. Stoga ne vezivati da zagađenjem moje more”,  kazao je ovaj glazbenik, kojeg su odmah potom pitali: “Gdje ti je papir da je tvoje?”




Nije jedini koji je sudjelovao u ovom ‘marketingu’

Boce su bačene u more u blizini Hvara, Dubrovnika, Zadra i Rijeke, a svoj “marketinški doprinos” luksuznom restoranu osim Jordesa, dali su pjevač Mladen Grdović i košarkaš Marko Popović.

Ako su vas zgrozile četiri boce koje je Jordes bacio pokraj Hvara, “oduševiti” će vas činjenica da je po Jadranu bačeno još njih 96.




Autor:B.G.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.