‘OVAKAV HEJT SE NIJE NIKAD DOGODIO!’ Ripper emotivno reagirao na kritike: ‘Neugodno mi je zbog onih koji hračkaju po nama’

Autor: Š. P.

Nakon duže stanke zbog pandemije, na pozornicu se vratila grupa Pips, Chips & Videoclips, ali njihovi koncerti u Samoboru na društvenim mrežama dočekani su na nož. Ipak, malo bi tko od šire publike za to doznao da frontman grupe, Dubravko Ivaniš Ripper, na njihovoj službenoj stranici nije objavio poduže objašnjenje, točnije, obračunavanje, a onda i zaključao opciju komentiranja.

Ukratko, Rippera smetaju ‘hejterski’ komentari na koncerte koje je s kultnim bendom održao početkom svibnja u Samoboru. Nakon što su najavili koncert za 7. svibnja, pojačani interes doveo je do dodavanja još dvaju koncerata – očekivano je, dakle, da su strasti već unaprijed uzavrele, prvenstveno zbog duge apstinencije od koncerata.

Ulaznica je koštala 100 kuna, publika je sjedila, sve je bilo ‘strogo epidemiološki’, na čudnoj granici rock koncerta i nekakvog ‘glazbenog finjaka’. Sudeći po komentarima, mnogima se to nije svidjelo, pa su koncerte Pipsa počeli uspoređivati s karminama i raspredati o tome kako je ‘zlatno doba Pipsa ionako prošlo’.

konsterniran sam dijelom komentara ispod zadnjeg statusa. otkad imamo profil ovakav se hejt nikada nije dogodilo….

Objavljuje pipschips&videoclipsUtorak, 11. svibnja 2021.

Isprovocirani Ripper, odgovorio je podužim statusom kojeg objavljujemo u cijelosti.

“Konsterniran sam dijelom komentara ispod zadnjeg statusa. Otkad imamo profil ovakav se hejt nikada nije dogodilo. (Vjerojatno putem nekog sharea otišlo je prema vrlo agresivnom awax miljeu, koji veze s Pipsima nema, a pogotovo s koncertom) objavio sam fotke publike pod maskama s tri giga u Samoboru – namjerno, kao nefotošopirani potresni dokument vremena, bolje rečeno trenutka”, napisao je.

“Mogao sam isto tako sve sakriti, objaviti neki song gdje se vidi samo bend i gromoglasni pljesak na kraju. Ta 3 samoborska giga su rasprodana – prvi u 15 sekundi, drugi u 45 sekundi i treći, jer je pao Eventim u međuvremenu, u pola sata. Da se razumijemo, ti gigovi su precizno perfektuirani prije skoro pola godine (da se trebaju održati između travnja i lipnja), kada su organizatori (dakle ne bendovi) aplicirali za koncerte više od stotine raznih izvođača. Jedan od njih bili smo i mi”, objasnio je Ripper.

“Sve je bilo javno i transparentno. Postojala je i ugovorna obaveza da te gigove održimo. U uvjetima koji su svakom poznati u zatvorenom prostoru (od javnog prijevoza, zdravstvenih ustanova, supermarketa do radnih mjesta, mogu slobodno reći “worldwide”). To svakako nisu niti za koga poželjne stvari. ali smo pokušali, i vjerujem uspjeli, tu neospornu traumu prvenstveno za publiku, a logikom i za bend, učiniti koliko je to moguće podnošljivom. A to je zbilja jako teško, i kapa do poda svima koji su usprkos svemu došli, duboko sam uvjeren da ih svojim ponašanjem i stavom nismo iznevjerili”, napisao je na službenoj stranici Pipsa.

‘Sviramo ko da smo na Wembleyu’

“S onima koji nisu bili a imaju potrebu hračkati po bendu, po publici, osim što mi je zaista neugodno zbog njih, jer sude o nečemu što nisu proživjeli, i nemaju ni kapaciteta za takvo što, nemam o čemu razgovarati. U potpunosti sam svjestan žrtve i stanja koji je svaki od nazočnih podnio, zato jer voli mjuzu i voli bend. S nadom da je to tako bilo sada i nikada više. Niti u jednom trenutku koncerata, dakle u zamalo 6 sati na stageu nisam osjetio, a vjerujem niti netko od momaka da nas publika osuđuje, dapače, bili su nam ogromna podrška. Rekao sam prije prvog, tik prije izlaska ‘okej, sve je sjbno, al sviramo za ove ljude ko da smo na Wembleyju, ni mrvu ispod!’ I jako nas je bilo briga za sve vas, 30 godina sam na stageu i poštovati svoje ljude, svoju publiku je pravilo broj 1. A pogotovo u ovakvim vremenima. Volimo vas i nikada vam ovaj support nećemo zaboraviti!”, zaključio je.

Potaknut lavinom komentara na veliko očitovanje, Ripper se opet oglasio.

“Fejs Pipsa neće biti bojno polje niti je ikada bio. mi smo tu da sviramo i damo na stageu i na probi i u svakom jbnom trenutku života sve najbolje od sebe. To nikako ne znači da smo svima po guštu, ma nema šanse! Ende, točka, nema dalje. ne umišljam da imamo moći koje nemamo jer ta koju smo zadužili je već velika, važna i zahvalni smo što se time bavimo. prestar sam da bih baštinio neprijateljstva, a ako netko u meni/nama usprkos svemu pronalazi neprijatelja, tužan sam, ali isto tako znam da to naprosto ide u opis posla. Iliti, da me ceo svet razume, ko me j*be”, napisao je Ripper.

Autor:Š. P.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.