Nova limitirana capsule kolekcija omiljenog brenda Hippy Garden kao odlična uvertira u proljeće

Autor: dnevno.hr

Kronike, u ovom slučaju one pariške, pod kreativnim vodstvom fotografa Šime Eškinje, zahvaljujući dugogodišnjoj međusobnoj suradnji s HIPPY GARDENOM, prvi su vizuali kolekcije koji su nastali u modnoj metropoli Parizu dok je kolekcija još uvijek bila u nastajanju.

Nakon odlične zimske kolekcije, HIPPY GARDEN je, za ovo prijelazno razdoblje, pripremio capsule kolekciju za nadolazeće proljeće pod nazivom Chronicles .

Kolekcijom dominiraju geometrijski motivi u kontrastnim tonovima te obiluje odjevnim komadima primjenjivim za svakodnevno odijevanje te upečatljivim večernjim izdanjima.

Đurđica Vorkapić, glavna dizajnerica inspiraciju je crpila iz retro grafičkih oblika šezdesetih godina, a monotoniju tamnih tonova rabila je nizom romantičnih silueta.

Naime, kolekcija, prema prepoznatljivom potpisu brenda, odlično ujedinjuje ženstvenost i pronicljivost novog vremena. Kombinacije svilenih i viskoznih materijala dugih večernjih haljina i kratkih plisiranih haljinica u toplim nijansama popularne millennial pink do masivnih kaputa i bomber jakni u varijacijama autorskog printa i boja jasno zadovoljavaju potrebe tržište i, najbitnije, postaje oglednom kolekcijom koja nema roka trajanja.

Kako kaže dizajnerica: “Svaki print koji izlazi iz naše radione originalan je i svojstven baš toj kolekciji što znači kako ga ne ponavljamo s budućim kolekcijama. Vjerujemo u jednostavnost i prije svega unikatnost stila, stoga svojim kreacijama ne zagovaram trendovsko ponašanje i masovnu uniformiranost!”




Kronike, u ovom slučaju one pariške, pod kreativnim vodstvom fotografa Šime Eškinje, zahvaljujući dugogodišnjoj međusobnoj suradnji s HIPPY GARDENOM, prvi su vizuali kolekcije koji su nastali u modnoj metropoli Parizu dok je kolekcija još uvijek bila u nastajanju.

Glavno lice kampanje je model Jelena Pejković, a za njen look zaslužni su Dario Šuta i Anne Charlotte. Osim fotografija, snimljen je i dinamičan video kroz razna kultna mjesta grada, a snimio ga je i uredio pariški studio Goncourt s asistenticom Duškom Durie.




Za drugi dio vizuala, nastalih u industrijskim prostorijama brenda, s modelima hrvatske agencije Relatum, kreativno vodstvo u cjelosti preuzela je Matea Rozina Nikšić, te sjajno ujedinila kolekciju u zaokruženu cjelinu igrajući se ponovno sve popularnijim polaroidima kao omiljenom formom generacije X.

Kolekciju je, prema svjetskim trendovima, prvo ugledala odabrana publika dugogodišnjih obožavatelja brenda i raznih buyera s kojim brend surađuje van granica RH, a od danas je dostupna u Masarykovoj 5, dok će svi pobornici online kupnje istu moći kupiti uskoro na novoj online platformi HIPPY GARDENA.

Također, kreativni tim brenda neumorljivo radi na novim projektima, stoga su nam otkrili kako u narednih nekoliko mjeseci pripremaju nekoliko velikih projekata poput kolekcije u suradnji s jednim od najvećih hrvatskih umjetnika te kolekciju naočala za sezonu proljeće/ ljeto.

Vjerujemo da iščekujete s nestrpljenjem!

Autor:dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.