fbpx
Foto: ZDF, Instagram

MODNI SKANDAL TRESE HRVATSKU: Zagrebački tjedan mode iskopirao francuske dizajnere, morali se ispričati nakon medijske bure!

Autor: Š. P.

Domaća modna manifestacija Zagreb Fashion Destination posljednjih dana “vrišti” s društvenih mreža, ali ne zbog atraktivnog programa nadolazećeg izdanja – u svojoj najavnoj kampanji plagirali su kreaciju poznate francuske modne kuće, kampanju povukli te se na kraju i ispričali.

Zagreb Fashion Destination najavljen je, naime, kampanjom u kojoj manekenka i influencerica Luna Valas pozira u raskošnoj i vrlo izazovnoj haljini boje fuksije, a poznavateljima mode nije trebalo dugo da shvate kako su isti vizuali u istoj haljini već obišli modni svijet – riječ je o haljini koju je baš za sezonu proljeće/ljeto 2021. predstavila modna kuća Schiaparelli.

Foto: Zagreb Fashion Destination

Zidovi društvenih mreža jučer su bili preplavljeni prozivkama za plagijat i negodovanju velikog dijela modnih kreativaca koji su, među ostalim, istaknuli kako je “sramota da se uz toliko ideja i rješenja prisutnih na našem tržištu mora ‘uzimati’ od drugih”. Ulje na vatru dolila je i činjenica da je Zagreb Fashion Destination, preplavljen porukama negodovanja, počeo blokirati svoje pratitelje.

Foto: Instagram

Super1 prenosi i kako su organizatori manifestacije u jednom trenu ispod sporne fotografije dodali i natpis ‘kampanja inspirirana Schiaparellijem’. Ipak, na kraju su uklonili sve te objavili ispriku.

“Dragi prijatelji, kolege i suradnici, kako je ZDF kampanja ‘Think Pink Issue’ u dijelu javnosti ocijenjena kopiranjem inozemne kapanje brenda Schiaparelli, produkcija projekta je odlučila povući kampanju te se iskreno ispričavamo zbog nastale situacije poslovnim partnerima, suradnicima, javnosti, a posebno kreativnom timu brenda Schiaparelli”, stoji u isprici organizatora ove modne manifestacije.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zagreb Fashion Destination (@zagrebfashiondestination)




“Naša kampanja se u sadašnjem vizualnom obliku neće koristiti, ni sad ni ubuduće, te vas želimo informirati da će se pripremiti nova kampanja koja će posebno voditi računa da se ne ugrožava tuđa autorska prava”, piše ZDF.

Ipak, njihova je isprika na Instagramu dočekana na nož. “Smiješni ste. Dajte onda nekome od tih kreativaca i talenata da smisli kampanju iz svoje vizije, a ne ovako. Sretno dalje!”, piše jedna pratiteljica. “Dno dna”, dodaje druga. “Piše se – ispričavamo se što smo kopirali, neće se više ponoviti jer smo shvatili težinu svojih djela. Stanite iza učinjenoga”, nezadovoljno će pratitelji.

Oglasila se i Matea Smolčić Senčar, poznata fotografkinja koja je snimila kampanju i potpisuje sporne fotografije, ističući kako nije bila uključena u razvoj ideje i koncepta, ni ne sluteći da se radi o plagijatu.




Autor:Š. P.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.