Unsplash

PERŠIN VAS MOŽE UBITI! Nema šanse da pogodite! Tisuće ga konzumiraju pogrešno

Autor: dnevno.hr

Nije tajna da čips, kekse, bijeli kruh i slatke sokove valja izbjegavati ako vodite brigu o zdravoj prehrani. No, mnogi žive u zabludi konzumirajući namirnice koje se smatraju zdravima, premda to i nije baš tako.

Nutricionisti su stoga otkrili kako dio ljudi ima pogrešnu predožbu o zdravoj prehrani, u koju ni u ludilu ne spada osam namirnica. Prvi je na popisu voćni jogurt, proizvod koji obiluje šećerom. Voćne jogurte iz supermarketa valjalo bi izbjegavati u širokom luku ili doživljavati kao povremenu poslasticu poput čokolade, a osobito se preporučuje izbjegavanje onih koji sadrže zaslađivače ili škrob.

Alternativa, naravno postoji, od svježeg voća i začina sami pripremite zdravu verziju voćnog jogurta. Vjerovali ili ne, u ovu skupinu spada i bijela riža, koja je za prehranu manje korisna od bijelog kruha s obzirom na to da sadrži velike količine ugljikohidrata koji stvaraju višak kilograma. Stoga stručnjaci preporučuju konzumaciju integralne riže, no samo jedanput u dva tjedna.

Peršin je kao začin sam po sebi zdrav, ali u jelima može otpuštati nitrate te se doslovno pretvoriti u otrov nakon 30 minuta. To se događa ako se svjež peršin stavlja u salate, majoneze ili pak kiselo vrhnje te tako stoji prije posluživanja. Stoga stručnjaci savjetuju dodavanje peršina neposredno prije jela.

Gotovi umaci još su jedna od namirnica na ovom nutricionističkom popisu zbog gomile šećera i pojačivača okusa, što ih čini kalorijskom bombom. Baš zato zasučite rukave i pripremite vlastite umake. Sušeno voće ili čips od voća mnogima je omiljena zdrava alternativa. Kako da ne. U većini onih koji se nude po supermarketima nema baš ništa zdravo. Prže se u ulju, a osim toga, mogu sadržavati podjednako kalorija kao običan čips zbog dodataka koji se u njega trpaju.


Zato čitajte deklaracije ili grickajte svježe voće. Ako želite biti vitki, izbjegavajte grožđe jer je jako slatko, a svaka bobica tjera na daljnju konzumaciju, čime se u tijelo unosi ogromna količina voćnog šećera, koji je i dalje šećer. Grožđe stoga jedite umjereno. Da je riba zdrava, dokazano je bezbroj puta, ali ako je pogrešno pripremate, možete je učiniti posve nezdravom.

Sve druge oblike pripreme ribe osim pečenja na malo ulja ili kuhanja na pari valjalo bi izbjegavati, baš kao i dodavanje raznih supstancija za kojima mnogi posežu u pripremi ovih namirnica, poput, primjerice, pohanja. Želite li smršavjeti, obavezno pobacajte rižine krekere jer ćete, nakon što ih pojedete, osjećati još veću glad.

Autor:dnevno.hr
loading...
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.