Koji ‘spust’ teleoperateru: Valjat ćete se od smijeha dok ovo čitate

Autor: zagreb.info / dnevno.hr

Svoje "zadovoljstvo" teleoperaterom jedan korisnik je iskazao na duhovit način.

Svi koji koriste Vip usluge, znaju koji je problem dobiti na telefon agenta iz Službe za korisnike. Strpljivo čekanje koje zna potrajati i pola sata, gubitak tog istog strpljenja, prekid linije, ponovno zvanje i dugotrajno čekanje… Konačno javljanje agenta dobitak je na lutriji, a svaka minuta bez interneta ili neke druge usluge uredno dođe na naplatu.

Svoje “zadovoljstvo” teleoperaterom jedan korisnik je iskazao na duhovit način.

Moram pohvaliti Vašu ažurnost i brigu za korisnike, kao i spremnost na rješavanje problema i odgovaranje na upite.  Ažurni ste ko Hrvatske željeznice s ljetnom akcijom Vinkovci-Šibenik za samo 25h.

Ažurni k’o Vlada RH u integraciji naše zemlje u civiliziranu Europu. Kad treba iskopčati net, udarate k’o Šeks po gemištima. Kad treba odgovorit na 2 pitanja, nema Vas nigdje. Poslao sam poruku jučer, 12.07. 2017. u 9h ujutro, zanemarit ću šturo pitanje Vaše službenice nakon samo 5h jer je od toga prošlo jos 19h. Nije problem. Imam vremena čekati. Brzi ste ko internet usluge koje dajete.

(više…)

Original možete pronaći na www.zagreb.info




Autor:zagreb.info / dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.