Davor Puklavec/PIXSELL

Jeste li vidjeli apel 60-godišnje manekenke i napuštenih pasa?

Autor: dnevno.hr

Osim mikročipiranja svojih ljubimaca, Zvončica Vucković i Prijatelji životinja apeliraju na sve koji traže četveronožnog člana obitelji da razmisle mogu li mu osigurati odgovarajuću dugogodišnju skrb uz pridržavanje svih zakonskih obaveza koje taj izbor donosi

Postavljanjem prvih billboarda počela je tradicionalna ljetna kampanje udruge Prijatelji životinja pod nazivom „Obitelj na more, a pas na ulicu?!” kojom se šalje jasna poruka protiv napuštanja ljubimaca prije godišnjih odmora. Zvončica Vucković, manekenka svjetske karijere, i Abbo i Lady Di, umiljati psi iz zagrebačkog skloništa u Dumovcu, koji traže dom, poručuju s plakata da svi koji skrbe o životinjama trebaju biti odgovorni i mikročipirati pse.

Kao velika ljubiteljica pasa, tražena sjedokosa manekenka poziva na udomljavanje životinja umjesto kupnje i upozorava na zakonsku obavezu mikročipiranja pasa. Poručuje svim skrbnicima da je izbjegavanje mikročipiranja pasa kažnjivo novčanim iznosom i do 6000 kuna te poziva na odgovornost.

Iako zakonska obaveza postoji još od 2004. godine, u Hrvatskoj je i dalje nemikročipirano i do 30 posto pasa. Takva situacija pridonosi povećanju broja napuštenih životinja, osobito u ljetnim mjesecima, a osim životinja ispaštaju i odgovorni građani, porezni obveznici čijim se novcima financira zbrinjavanje napuštenih životinja i rad skloništa. Novi Zakon o zaštiti životinja, koji je upravo u saborskoj proceduri, donosi strože zakonske odredbe u cilju odgovornog postupanja i skrbnika životinja i lokalnih zajednica.

U sklopu kampanje, Prijatelji životinja, u suradnji s Udrugom gradova, izradili su informativni letak o obavezama skrbnika pasa prema Zakonu o zaštiti životinja. Svim gradovima nude gotovu grafičku pripremu letka za tisak i distribuciju uz račun za komunalne usluge i sl., čime bi gradovi ispunili jednu od obaveza propisanih Zakonom. Mikročipirani pas je cijepljen, zna se tko je njegov skrbnik. Nema razloga da se tolerira neodgovornost manjine građana na teret odgovorne većine i životinja.

Osim mikročipiranja svojih ljubimaca, Zvončica Vucković i Prijatelji životinja apeliraju na sve koji traže četveronožnog člana obitelji da razmisle mogu li mu osigurati odgovarajuću dugogodišnju skrb uz pridržavanje svih zakonskih obaveza koje taj izbor donosi. Ističu važnost kastracije i pozivaju sve da ne kupuju pse, već da ih udome.

Prijatelji životinja zahvaljuju svima koji su pridonijeli realizaciji plakata „Tvoj izbor, tvoja odgovornost”. Profesionalnu i volontersku pomoć pružili su: Zvončica Vucković, Abbo i Lady Di (modeli), Maja Hrnjak (fotografija), Kristina Atletić (šminka), Marko Constantini za Opium (kosa), Tomislav Matacun i Jure Ahačić (dizajn plakata) i Viktor Drago (kreativno vodstvo). Kampanja je snimljena u bivšoj tvornici Katran te je realizirana u suradnji i uz potporu Gradskog ureda za poljoprivredu i šumarstvo Grada Zagreba, Skloništa za nezbrinute životinje grada Zagreba u Dumovcu, Europlakata, Arta, Avalona i Maraja Usluga.




Autor:dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.