Foto: Tomislav Kristo / CROPIX

Jeste li primijetili ovaj lapsus organizacije? Baby Lasagna začuđeno gledao voditelja

Autor: G.B.

Grad Zagreb svečano je odlučio dočekati Baby Lasagnu, drugoplasiranog na ovogodišnjoj Euroviziji, na Trgu bana Jelačića u nedjelju od 13 sati, objavila je gradska služba za informiranje. Marku je Grad Zagreb priredio spektakl sličan dočeku Vatrenih.

Program je počeo u 13 sati, a okupljene je do dolaska Baby Lasagne, koji u zagrebačku zračnu luku sletio u 13:10 sati, zabavljao DJ Mario Kovač te bivši hrvatski predstavnici na Eurosongu Let 3Tajči i Emilija Kokić.

“S ciljem sigurnog održavanja programa, na Trgu bana Jelačića dežurat će zdravstvene službe, vatrogasci, redarska i zaštitarska služba. Moguće su izmjene u javnom gradskom prijevozu oko centralnog mjesta proslave. Molimo sve prisutne da se pridržavaju uputa nadležnih službi koje će biti na terenu”, rekli su iz Grada.

FOTO: AP/Photo/Martin Meissner/Guliver

Prijenos uživo iz minute u minutu pratite na portalu Dnevno.hr

Dino Jelusić komentirao Eurosong

15:30Dino Jelusić oglasio se nakon ovogodišnjeg Eurosonga. Na Instagramu je napisao svoje mišljenje o nastupu hrvatskog predstavnika Baby Lasagne, koji je osvojio drugo mjesto. Inače, Dino Jelusić bio je jedan od članova hrvatskog žirija za glasanje na Eurosongu.

“Puno toga bih napisao prvenstveno iz gnjeva, ali tko god ima malo klikera u glavi, vidio je što se jučer dogodilo. Ovo je takva pobjeda da nam to nikakav plasman nikad ne može oduzeti. Nikad ovoliko ljudi u Hrvatskoj, U EUROPI nije bilo jednoglasno ujedinjeno po pitanju muzike kao sad oko Marka. Srce mi je puno gledajući to. Za mene apsolutni pobjednik po svim segmentima”, poručio je glazbenik.

Organizacija zaštekala?

14:55 – Baby Lasagna dvaput izveo Rim Tim Tagi Dim. Možemo reći da očito organizacija nije pretjerano promislila što će Marko raditi na pozornici nakon što otpjeva svoj hit s Eurosonga pa su ponovno pustili njegovu pjesmu, što je začudilo i samog Baby Lasagnu koji je poručio: “Što, moram opet?”. Gradonačelnik grada Zagreba Tomislav Tomašević pjevao je iz sveg glasa Rim Tim Tagi Dim te je bodrio Marka iz publike, gradonačelnik je čak otplesa, sada već, kultni ples našeg simpatičnog Baby Lasagne.

Foto: Tomislav Kristo / CROPIX

‘Sada bih ja trebao nešto reći’

14:48 – Marko Purišić stigao je na zagrebački trg u pratnji obitelji i ekipe iz benda. “Sada bih ja trebao nešto reći, uh! Ja sam očekivao 20 ljudi na aerodromu, i ovdje stotinjak. Ali ne znam što da kaže, fala vam lipo, nadam se da ste zadovoljni. Ne znam, dali smo sve od sebe, znam da ste vi to primijetili i prepoznali. Hvala mojoj ekipi, mi smo samo klinci, nitko od nas nema ni preko 32 godine. Sve smo sami radili, uzimali slobodna s posla. Ne znam što da više kažem, hvala vam!”, otkrio je Marko i otpjevao hit Rim Tim Tagi Dim.

Omiljeni Istrijan stigao na Trg

14:45 – Baby Lasagna s ekipom je stigao na Trg. Emilija Kokić najavila je našeg Marka, koji se otvorenim autobusom uvezao na veliki doček. S njim u pratnji bila je mama i zaručnica Elizabeta. Masa je skandirala: “Marko, Marko”, a on je pomalo dolazio do pozornice i probijao se kroz masu. Pozdravio ga je gradonačelnik Tomislav Tomašević, a s djecom i suprugom došao je i premijer Andrej Plenković.

Marko se šokirao zbog dočeka u Zagrebu, detalj ga rasplakao: ‘Mi smo samo klinci’

Emilija Kokić rasplesala Hrvate

14:34 – Svojim hitovima Emilija Kokić rasplesala je glavni trg u Zagrebu, a prije nje nastupala je Tajči. Cijelim se trgom orio hit “Javi se”, a otpjevala je i hit “Ja sam vlak”. Sve je spremno za doček Baby Lasagne na Trgu.

“Ekipa nam je u avionu pripremila puno iznenađenja, zajedno s pilotom. Svi su plesali fotografiju, znam i ja”, našalio se voditelj Duško Ćurlić, koji je Lasagnu pratio u Švedskom te vodio prijenose uživo iz polufinala i finala Eurosonga. “Ja sam bio zadnji tjedan u Malmou, tada je počelo ludi time, ujutro je bila prva proba, eventualno se tada moglo nešto promijeniti. Navečer je išla generalna proba pa na dan nastupa još jedna proba”, otkrio je Duško.

Baby Lasagnu u avionu dočekalo veliko iznenađenje: Pogledajte što su priredili junaku

Marko otkrio detalje

14:27 – “Ne bi mi žiri došao trubiti ovdje. Nije bilo nekih emocija, smirenost totalna. Gotovo je, tri, četiri mjeseca rada je završilo i sada može krenuti ovaj lijepi dio, ova zabava. Sada sam nabrijan, sada me pere adrenalin, sreća, kao u slavnoskim svatovima. Sretan sam. Vjerojatno ću se opet navečer onesvijestiti. Govorili su mi nemoj se brinuti”, rekao je Marko za HRT.

Foto: Zeljko Puhovski / CROPIX

Tajči na trgu u Zagrebu zabavlja Hrvate

14: 22 – Krcati Trg luduje uz Tajči i njene najveće hitove, zapjevala ona i hit Rim Tim Tagi Dim uz vrhunsku glazbenu pratnju, koju predvodi Ante Gelo. Da je atmosfera spremna za dolazak Marka, dokazuje i ova fotografija. Tajči je nastupala u upečatljivoj ružičastoj haljini.

Vozačica poznata Hrvatima vozi Baby Lasagnu

14:14Ana Golomeić, vozačica u ZET-u, po treći put u nekoliko godina mora se probijati panoramskim autobusom do centra Zagreba. Dvaput je vozila Vatrene do Trga bana Jelačića, 2018. nakon Svjetskog prvenstva u Rusiji te 2022. nakon bronce u Kataru.

Sada vozi Baby Lasagnu nakon osvojenog drugog mjesta na Eurosongu. Iz ZET-a su nam prenijeli njenu poruku. Ana je, naime, zauzeta vožnjom. “Počašćena sam i oduševljena što vozim ovu ekipu. Sve će dobro proći, imam iskustva, vozila sam već dvaput Vatrene”, poručila je vozačica za 24sata.

Emilija Kokić komentirala Lasagnu

14:08Emilija Kokić je rekla: “Ja sam ljuta, ja sam prosječan fan koji svim srcem navija. Rekla sam da se bojim tog konzervativnog žirija, što se nas tiče, on je naš apsolutni pobjednik. Produkcijski je bilo odlično, voditelji savršeni, toliko spontanosti, kao da su u nekim ulogama, djelovali su prirodno. Bilo je kvalitetnih pjesama.” Inače, Emilija nastupa na Trgu i pripremila je svoj veliki hit “Rock me baby” s kojim je pobijedila na Eurosongu prije 35 godina.

Hrvati poludjeli za Baby Lasagnom

13:57 – Ekipa HRT-a pitala je Marka za izjave, kazao je da je premotivan te da je očekivao doček u Umagu, ali u Zagrebu nije očekivao da će ga dočekati horda navijača. Njegovi roditelji su također dali izjave te priznali da su ponosni na sina. Sudeći po atmosferi na Trgu Baby Lasagna je zaludio Hrvate. “Najsretnija mama, srce mi je totalno na miru, sve je pod kontrolom”, kratko je izjavila Markova mama.

Foto: HRT

Baby Lasagna nije davao izjave u zračnoj luci

13:53 – Naš predstavnik na Eurosongu sletio je u Hrvatsku i na zagrebačkom aerodromu, odmah je uletio mami u zagrljaj. Nakon izlaska iz zračne luke, on i njegova ekipa ušli su u otvoreni autobus s kojim će otići na daljnje slavlje na zagrebački Trg, gdje će Marka dočekati Let 3, Tajči i Emilija Kokić.

Foto: N1

13:45 – “Baby Lasagna se vraća doma, a cijela Hrvatska s nestrpljenjem čeka da ga dočeka!”, objavili su fotografiju Marka i njegove zaručnice Elizabete iz aviona.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Croatia Airlines (@croatia.airlines)

Let 3 otvara feštu

13:22 – Let 3 stiže na pozornicu zabavljati masu dok se čeka dolazak Baby Lasagne na glavni zagrebački Trg. Sudeći po fotografijama, na Trgu se skupilo mnoštvo ljudi kako bi podržali vrhunski plasman omiljenog Marka.

Baby Lasagna sletio na zagrebački aerodrom

13:10 – Navijači dočekali našeg velikana Baby Lasagnu, pripreme na zagrebačkom Trgu također teku punom parom. I Andrej Plenković stiže na doček na glavni zagrebački trg. Na zagrebačkom dočeku Baby Lasagne očekuje se i dolazak hrvatskog premijera Andreja Plenkovića, doznaju 24sata.

Foto: Ivana Grgic / CROPIX

Na zagrebačkom aerodromu počeli su se skupljati obožavatelji

12:48 – Na aerodromu su se skupili ljudi s hrvatskim zastavama, jedva čekaju da sleti hrvatski heroj koji je ipak ostao bez pobjede.

Baby Lasagna trenutno je na letu za Zagreb, a u avionu je iskoristio priliku kako bi se obratio svojim obožavateljima putem Instagrama.

12:13 – “Uskoro krećemo, samo vam želim svima zahvaliti. Uskoro ćemo biti s hrvatskim fanovima pa vam neću uspjeti zahvaliti kako spada. Hvala vam, hvala vam, bilo je nevjerojatno, volim vas”, poručio je svim obožavateljima van granica Hrvatske.

Baby Lasagna bi trebao sletjeti u 13:15 u Zagrebu, a tamo mu se priprema i veliki doček.

Foto: Screenshot/Instagram

Hrvatskog predstavnika oduševili u avionu

11:57 – Jutros je Marko Purišić, Baby Lasagna, dobio još jednu emocionalnu čestitku, ovaj put od osoblja Croatia Airlinesa. Oni su bili zaduženi za let između Kopenhagena i Zagreba, gdje su se nalazili članovi hrvatske i slovenske delegacije, zajedno s drugim putnicima. Nakon što je osvojio drugo mjesto na Euroviziji, Baby Lasagna će biti srdačno dočekan na Trgu bana Josipa Jelačića u Zagrebu od strane svojih obožavatelja.

Osoblje Croatia Airlinesa nije krilo svoje oduševljenje porukom koju su uputili Marku preko radija prije polijetanja. Čak su se i fotografirali s njim kada je stigao u zračnu luku.

“Još jednom bismo htjeli uputiti poseban pozdrav jednom putniku koji je mislio da nema puta nazad, a koji se vraća svom krevetu i svojim mačkama – gospodinu Marku Purišiću”, poručio je pilot leta.

“Još jednom Marko čestitamo tebi i tvom timu na fantastičnom nastupu na Eurosongu. Stvarno si ne samo ”big boy” (veliki dečko), nego si ”the biggest” (najveći), barem u našim srcima! Sretan povratak doma i mijau mijau”, dodao je pilot, na što mu je Marko zamjaukao nazad.

Baby Lasagna sjeo je na avion u Kopenhagenu te je na putu prema Zagrebu gdje mu se sprema doček

11:45 – “Pozivamo sve građane i ljubitelje glazbe da pozdrave i dočekaju našeg Marka na glavnom gradskom trgu gdje će od 13:00 sati biti organiziran prigodan program dočeka, a okupljene će do dolaska Baby Lasagne zabavljati DJ Mario Kovač te bivši hrvatski predstavnici na Eurosongu Let 3, Tatjana Matejaš Tajči u pratnji Ante Gele i benda te Emilija Kokić. Voditelj programa Miljenko Cvitković – Minja”, objavili su iz Grada.

Kosor spustila političarima: ‘Neukusno je’

10:30 – Iako više nije aktivna u politici, bivša premijerka Jadranka Kosor aktivna je komentatorica društvenih zbivanja. Tako je i na mreži X otkrila što misli o ishodu finala ovogodišnjeg Eurosonga.

“Baby je naš najbolji. I bio je najbolji. A ostaje i jutros”. Ranije je spustila političarima koji su u hrvatskom predstavniku prepoznali priliku i za malo samopromocije uoči izbora za Europski parlament.

“Malo je neukusno gledati političare u kampanji koji se pokušavaju šlepati na popularnosti Baby Lasagne”, napisala je.

Kosor spustila političarima zbog Lasagne: Jandroković objavio urnebesnu fotku

Oglasio se Plenković: ‘Ponosni smo’

10:25 – Nakon kraja finala na Facebooku se oglasio i mandatar buduće Vlade Andrej Plenković koji je našem predstavniku čestitao na rezultatu.

“Čestitke Marku Purišiću i njegovom timu na izvrsnom drugom mjestu na Eurovision Song Contest. Ponosni smo! Baby Lasagna osvojio je srca publike diljem svijeta i uz Rim Tim Tagi Dim predstavio Hrvatsku nezaboravnim i originalnim nastupom na najgledanijem pjevačkom natjecanju!”, poručuje Plenković.

Poznato u koliko sati dolazi Lasagna

10:20 – Lasagnu su u hotelu u Švedskoj dočekali s pljeskom, a dolazak Baby Lasagne i njegovog tima u Zračnu luku Franjo Tuđman očekuje se u nedjelju, u 13:15 sati.

I 2022. smo mogli imati ovakav uspjeh

9:30 – “Stručni” hrvatski žiri koji Lasagnu nije prepoznao iz prve, već ga je imao kao prvu rezervu bit će glavna tema nadolazećih mjeseci, ali i svakog nadolazećeg Eurosonga. Da je “stručnost” i “nepristranost” HRT-ova žirija upitna, dokazuje i primjer od prije dvije godine.

Riječ je o Dori na kojoj je pobijedila Mia Dimšić s pjesmom “Guilty Pleasure”, s kojom se Mia u Turinu nije uspjela plasirati niti u finale. Tada je kao prva rezerva izabrana pjesma “3-AM”, izvođača koji se, jednako kao Marko Purišić, skrivao pod pseudonimom Wzolf. Riječ je, naime, o Karlu Vudriću.

Šira javnost imala je priliku upoznati Karla u trećoj sezoni showa The Voice, u kojem je pokazao sav raspon svog nevjerojatno zanimljivog vokala. Toliko zanimljivog da ga je, odmah po završetku natjecanja, pozvao nitko drugi nego veličanstveno uho hrvatske glazbene scene – sam Tonči Huljić, glavom i bradom.

Više čitajte na poveznici.

Odmah raspustiti žiri i podijeliti otkaze na HRT-u: Sramota, kako ga nisu prepoznali, a nije jedini

Ni ova Srpkinja nije zadovoljna

09:00 – Nakon finala oglasila se i srpska pjevačica Ana Sević, koja očito nije bila zadovoljna ovogodišnjim pobjednikom.

“R.I.P. natjecanje za pjesmu Eurovizije 1956 – 2024. Euroviziju više ne ujedinjuje muzika. Diskriminacija. Rasizam. Dupli standardi. Licemjerje i ostalo”, napisala je.

Više čitajte na poveznici.

Srpska pjevačica ima brutalnu poruku nakon Eurosonga

Šerifović na aparatima

08:50 – Srpska pjevačica Marija Šerifović, koja je pobijedila na Eurosongu 2007. s pjesmom “Molitva”, bila je posebno revoltirana odlukom hrvatskog žirija koji je srpskoj predstavnici Teya Dori dao svega tri boda.

S druge strane, Srbija je Hrvatskoj dala maksimalnih 12 bodova. “Saznajte mi tko je žiri u Hrvatskoj”, poručila je revoltirana Marija na društvenoj mreži X.

Poznata Srpkinja bijesna nakon glasova iz Hrvatske: ‘Saznajte mi tko je žiri’

Kako je glasala publika

08:40 – Veliku prednost Istrijanu dali su upravo glasovi publike kojih je osvojio najviše od svih – 337, a nakon natjecanja objavljeno je i koje su države najviše dale glasova Hrvatskoj.

Više čitajte na poveznici.

Hrvatskoj čak devet 12-ica od publike, Švicarcu samo jedna: Nevjerojatno, kako je pokradena Hrvatska

Nezgoda na dodjeli

08:30 – Predstavnik Švicarske, Nemo Mettler, odnio je pobjedu na ovogodišnjoj Euroviziji, koja se održala u Švedskoj, u gradu Malmu.

Kada se nakon završenog finala pobjednik pojavio u press centru, na konferenciji za medije, dobio je gromoglasni aplauz od predstavnika sedme sile. Inače, nije sve bilo lako za ovog mladića, odnosno nebinarnu osobu kakvom se izjasnio, no to gledatelji nisu imali priliku vidjeti. Nemo je uspio slomiti pobjednički trofej, ali i povrijediti palac ruke. Ipak, kako je istaknuo, sve je u redu, a to ne umanjuje njegovo trenutno raspoloženje.

Više čitajte na poveznici.

Pogledajte kako je neočekivani pobjednik slomio palac, ali i trofej

Prva reakcija Baby Lasagne

08:10 – Baby Lasagna ne krije ponos, ali i blago razočaranje.

“Bilo je super, bilo je napeto, drago mi je da smo završili drugi, sretan sam i zadovoljan sam. Naravno, bilo bi mi draže da smo završili prvi. Mislim da smo dali sve od sebe i da je publika pokazala da smo učinili ipak nešto dobro. Mislim da se možemo ponositi s ovim drugim mjestom. Ja se ponosim. Sve smo napravili kako spada, mi smo zadovoljni, znamo da moramo doći doma i mirno spavati”, rekao je Baby Lasagna nakon završetka finala.

Više čitajte na poveznici.

Pogledajte prvu reakciju Baby Lasagne nakon ‘krađe’: ‘Publika je pokazala što smo napravili’

Društevene mreže gore od komentara

08:00 – Podsjetimo, Baby Lasagana je sa svojom pjesmom “Rim tim tagi dim” osvojio drugo mjesto na eurovizijskom pjevačkom natjecanju u Malmou, što je najbolji hrvatski plasman od neovisnosti.

S pjesmom “The Code” Švicarac Nemo, što u prijevodu na latinski znači “nitko”, zasjeo je na eurovizijski tron. Baby Lasagna je dobio najviše glasova publike, 337 bodova.

Drugim riječima, Lasagna bi postao pobjednik da je glasala samo publika, no niti jedan žiri osim susjedne Srbije i Cipra, Hrvatskoj nije želio dati 12 bodova. Norveška je naposlijetku završila zadnja. Njih je predstavljala skupina Gåte s pjesmom “Ulveham”.

Srpski mediji: ‘Hrvati, pokrali su vas nemoguće, a mi da učimo kako se pravi hitčina’

“Do ove godine nisam gledala preko 10 godina Eurosong, sad sam se podsjetila i zašto”, “To je zadnji Eurosong što se mene tiče, lijep pozdrav”, “Vidim li ijednog Čeha ili Slovenca na moru ove godine…”, “Kako su samo pokrali Hrvate”, “Ova ‘pobjeda’ je tako simbolična na toliko razina. Marko, kao deklarirani katolik koji na Dori dobiva drugu priliku pored potkupljenog žirija koji već godinama funkcionira na način “aha, to je tvoj mali/mala, okej unutra je” te kao narodni heroj odlazi u leglo LGBTQ+ globalističke propagande nakaradnosti i izopačenosti svih vrsta.”

“Tamo, pored naopakih križeva, sotonističkih kostima i ovih plastificiranih kruna na glavi ‘pobjednika’ jedini smireno gleda neprijatelju u oči tijekom samog proglašenja…kao što je Isus gledao u one koji su ga osudili na smrt. To evidentno potkupljeno bodovanje, strah u očima svih zemalja osim naše (Zašto se bojite, malovjerni) I onda ova neslavna pobjeda jednog novog sustava. Slika Europe u kojoj ćemo živjeti. Odnosno, slika Europe u kojoj već živimo. Oprosti im, Marko, ne znaju što čine. Ti si svakako pobijedio”, samo su neki od komentara na društvenim mrežama.

Autor:G.B.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.