Je li moguće kupiti najprestižniju filmsku nagradu?

Autor: dnevno.hr

Bliži se noć dodjele Oskara, a nominirani su sve nestrpljiviji u iščekivanju ovogodišnjih pobjednika. Članovi američke filmske Akademije završili su s glasovanjem u utorak, pa sada ne preostaje ništa drugo nego čekati.

Tijekom godine, filmski studiji ulažu milijune dolara u promocije svojih filmova, a sve u cilju da osvoje najprestižniju nagradu u branši.

To je bitno zbog reputacije, ali i zarade jer zlatni je kipić u stanju znatno povećati prihode od produkcije filma u svijetu. Tako je prošlogodišnji pobjednik ‘Milijunaš s ulice’ snimljen za 16 milijuna dolara, prije Oskara zaradio 172 milijuna, a nakon osvajanja nagrade dodatnih 215 milijuna dolara širom svijeta.


Mjesecima prije izborne noći, ulaže se ogroman trud kako bi se utjecalo na 6000 članova Akademije

– Kampanje za Oskara brutalne su i dvolične kao i one u politici – komentirao je Mike Goodridge, urednik Screen International magazina.

– Vrbovanje uključuje brojne domjenke, večere i svečana primanja na kojima glumci i redatelji stišću mnogo ruku, a sve kako bi promovirali svoj film – nastavio je Goodridge.

Danas postoje pravila oko samopromocije, a prekršitelji mogu biti kažnjeni. Bez obzira na snagu promocije, film ipak mora imati određenu kvalitetu i snagu da bi pobijedio konkurenciju.

– Ne znam da li možemo u potpunosti kupiti Oscare, ali svakako možemo povečati šanse – zaključuje Mike Runagall, potpredsjednik Pathe internationala.

Autor:dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.