Izvor: IM LIVE PRODUCTION

Istraživanje pokazalo što slušaju mladi u Hrvatskoj, rezultati su posve neočekivani

Autor: I.D.

Hrvatska diskografska udruga (HDU) u suradnji s Hrvatskom udrugom poslodavaca (HUP) predstavila je u utorak u prostorijama HUP-a u Zagrebu Istraživanje o navikama slušanja glazbe u Republici Hrvatskoj, koje je u srpnju ove godine provela agencija Hendal. Istraživanje, drugo ukupno i jedino ovakvo provedeno u Hrvatskoj, ponovno je potvrdilo koliko je važna uloga glazbe u našim životima.

“Istraživanje je imalo za cilj utvrditi na koji se način glazba sluša, koliko često i iz kojih izvora, s posebnim osvrtom na pitanja vezana uz korištenje digitalnih glazbenih servisa. Također, bilo je važno ustanoviti i koji su stavovi ispitanika prema intelektualnom vlasništvu, a s obzirom na značajnu povezanost mlađe populacije s glazbom, posebnu važnost dali smo ispitivanju mladih u dobi od 12 do 15 godina”, istaknula je Maja Vidmar Klarić ispred Hrvatske diskografske udruge.


Hrvati otkrili na čiji bi koncert radije išli, Prijovićkin ili Sheeranov: Pobjeda je bila i više nego uvjerljiva

Rezultati su pokazali da je Hrvatima glazba važna u životu

Vidmar Klarić je još dodala i kako su “rezultati ovog istraživanja utoliko značajniji i jer ih je moguće komparirati s rezultatima istog istraživanja provedenog 2018. godine”. Rezultati su pokazali da je Hrvatima glazba važna u životu slušajući je 16.4 sata tjedno, a 85% ispitanika je potvrdilo kako glazba pozitivno utječe na njihovo mentalno zdravlje.

Foto: HDU screenshot

Dodatno, 73% ispitanika navodi i kako im je poznat pojam intelektualnog vlasništva te se slažu s tvrdnjama kako bi kreativna industrija i umjetnici trebali moći živjeti od svog rada. Oko polovice ispitanika (značajno više nego u 2018.) slaže se i kako zaštita intelektualnog vlasništva podržava gospodarstvo te utječe na kulturu i kreativnost.

Rudan usred Srbije rekla što misli o Aleksandri Prijović: ‘To što nekakav Huljić lupeta…’

“Cijela kreativna industrija kojoj glazba pripada značajno sudjeluje u hrvatskoj ekonomiji. Ono što nedostaje je strategija za razvoj kulturnih i kreativnih industrija i sustavno promišljanje kako joj pomoći i još snažnije razvijati. Mi u HUP-u ćemo ustrajno raditi da u tome pomognemo svim akterima u kreativnim i kulturnim industrijama”, istaknula je Irena Weber, glavna direktorica Hrvatske udruge poslodavaca.




Autor:I.D.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.