fbpx
Foto: Guliver

BIZARNA ODLUKA LUKSUZNOG LANCA TERETANA: ‘Ovo je ili najgluplja strategija ikad ili genijalan marketinški trik’

Autor: Zlatko Govedić

Čini se da će neki morati pričekati s “novogodišnjim mršavljenjem”. Naime, luksuzni fitness klub Equinox našao se na meti internetskih kritika pošto su pokrenuli kampanju “Ne govorimo siječanjski”. Ukratko, zabranili su upis novih članova tijekom prvog mjeseca ove godine.

Zainteresirani budući članovi koji su posjetili njihovu internetsku stranicu kako bi se upisali nakon Nove godine, dočekala je neobična poruka: “To niste vi, to je siječanj”, što bi trebalo značiti da želja za vježbanjem nakon blagdanskog perioda nije iskrena, već je odraz grižnje savjesti.

Tvrtka je mjesec siječanj nazvala “fantazijom, dostavljenom na vaša vrata u kutiji pastelnih boja”.


“Ti nisi novogodišnja odluka. Vaš život ne počinje početkom godine. A to nije ono što je dio Equinoxa,” poručila je poruka novim članovima.

Poruka je završila uvjeravanjem onih koji se žele prijaviti da fitness klub jedva čeka da vam sutra poželi dobrodošlicu u našu zajednicu Equinox.

Udvostručujući svoj stav, tvrtka je na fotografiji na Twitteru objavila popis razloga zašto ne dopuštaju pridošlicama da se prijave.

“Siječanj je jezik koji ne razumijemo”, napisali su.

Bizaran marketinški trik dočekan je velikim brojem reakcija.

“Nitko kome je stvarno stalo do kondicije ne ide u Equinox. Bogati ljudi jednostavno imaju biološku potrebu za bacanjem novca”, tvitao je jedan korisnik Twittera.




“Equinox daje tako gubitničke vibracije”, napisao je pak drugi korisnik.

“Tko bi rekao da bi klub zdravlja bio tako oštro protiv ljudi koji pokušavaju poboljšati svoje zdravlje i blagostanje?” komentirao je još jedan korisnik.

Ipak, nisu svi bili uzrujani novogodišnjom kampanjom fitness kluba.




“Equinox danas ne prima nova članstva. Super hrabri, super pametni, strateški usklađeni sa svojim brendom,” napisao je jedan korisnik.

“Equinox nije prihvatio nove prijave 1. siječnja. Njihove teretane su u redu, ali njihov marketing je A+”, napisao je drugi.

Autor:Zlatko Govedić
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.