
NIJE BAŠ DOBRO: Europska središnja banka najavila povećanje kamata
Jedan od boljih načina da se brzo dođe do kapitala jesu koncesije za autoceste, što se može relativno brzo riješiti i o tome treba razmišljati, a ne o brzoj privatizaciji infrastrukturnih tvrtki, kaže premijerkin savjetnik.
Premijerkin savjetnik Željko Lovrinčević smatra da podjela dionica građanima putem inicijalne javne ponude (IPO) nije najsretnije rješenje za privatizaciju tvrtki iz državnog portfelja, piše Večernji list.
– Politika može izabrati IPO, vjerujem da bi ga dio građana i podupro, ali bilo bi loše da se opća populistička klima svede na podjelu dionica putem IPO-a, a zametne tehničko i tehnološko restrukturiranje velikih sustava, komentira Lovrinčević koji kaže da podjela dionica ispod cijene nije rješenje za infrastrukturne sustave.
– IPO je model za dokapitalizacije, nije za privatizacije, za njim mogu posegnuti privatni vlasnici. Veliki sustavi imaju dovoljno kapitala, njihov je problem što je taj kapital zamrznut, nečist, ne koristi se racionalno. Podjela njihovih dionica ispod cijene neće promijeniti ništa. Ne vidim u tome koristi za nacionalnu ekonomiju, već smo vidjeli kako je to prošlo 2007., napuhale su se cijene na tržištu kapitala’, ističe Lovrinčević za Večernji list ukazujući na primjer HPB za čije je restrukturiranje i čišćenje portfelja treba najmanje godina i pol dana
– Jedan od boljih načina da se brzo dođe do kapitala jesu koncesije za autoceste, što se može relativno brzo riješiti i o tome treba razmišljati, a ne o brzoj privatizaciji infrastrukturnih tvrtki. Obveze za ceste su goleme, dio novca treba napraviti likvidnim, kaže Lovrinčević.
NIJE BAŠ DOBRO: Europska središnja banka najavila povećanje kamata
SLETIO PRVI OVOGODIŠNJI ZRAKOPLOV: Očekuje se oko 15.200 ljudi. Prvi letovi su gotovo potpuno popunjeni
NA DAN DRŽAVNOSTI NEĆE SVE TRGOVINE I CENTRI RADITI: Neki će raditi skraćeno, a neki neće uopće
VUJČIĆ OPTIMISTIČAN O EURU: Bit će u redu ako ne bude energetske krize