fbpx

Umjesto podjele dionica građanima Lovrinčević bi autoceste dao u koncesije

Autor: D.G.

Jedan od boljih načina da se brzo dođe do kapitala jesu koncesije za autoceste, što se može relativno brzo riješiti i o tome treba razmišljati, a ne o brzoj privatizaciji infrastrukturnih tvrtki, kaže premijerkin savjetnik.

Premijerkin savjetnik Željko Lovrinčević smatra da podjela dionica građanima putem inicijalne javne ponude (IPO) nije najsretnije rješenje za privatizaciju tvrtki iz državnog portfelja, piše Večernji list.

– Politika može izabrati IPO, vjerujem da bi ga dio građana i podupro, ali bilo bi loše da se opća populistička klima svede na podjelu dionica putem IPO-a, a zametne tehničko i tehnološko restrukturiranje velikih sustava, komentira Lovrinčević koji kaže da podjela dionica ispod cijene nije rješenje za infrastrukturne sustave.

– IPO je model za dokapitalizacije, nije za privatizacije, za njim mogu posegnuti privatni vlasnici. Veliki sustavi imaju dovoljno kapitala, njihov je problem što je taj kapital zamrznut, nečist, ne koristi se racionalno. Podjela njihovih dionica ispod cijene neće promijeniti ništa. Ne vidim u tome koristi za nacionalnu ekonomiju, već smo vidjeli kako je to prošlo 2007., napuhale su se cijene na tržištu kapitala’, ističe Lovrinčević za Večernji list ukazujući na primjer HPB za čije je restrukturiranje i čišćenje portfelja treba najmanje godina i pol dana


– Jedan od boljih načina da se brzo dođe do kapitala jesu koncesije za autoceste, što se može relativno brzo riješiti i o tome treba razmišljati, a ne o brzoj privatizaciji infrastrukturnih tvrtki. Obveze za ceste su goleme, dio novca treba napraviti likvidnim, kaže Lovrinčević.

Autor:D.G.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.