Foto: Pixabay/Screenshot Facebook

U pakiranju sipe pronašli kilogram pijeska, trgovački lanac: ‘Želimo nešto pojasniti’

Autor: Ivana Jurišić

Nakon što je na stranici Halo, inspektore objavljena priča o obitelji koja je u trgovini Pivac u Sukošanu kupila pakiranje smrznute sipe u kojoj je na kraju pronašla više od kilograma pijeska i vode, javili su se iz spomenutog trgovačkog lanca s objašnjenjem. Podsjetimo, nakon odmrzavanja proizvoda u pakiranju je od 1,8 kg ostalo je samo 600 grama sipe.

“Na početku bismo željeli pojasniti da je sipa mekušac čije je prirodno stanište pjeskovito morsko dno. Iz tog razloga, prisutnost pijeska prilikom ulova sipe uobičajena je pojava. Međutim, budući da standardni proizvodni proces obuhvaća uklanjanje pijeska prije pakiranja, možemo zaključiti da je u slučaju konkretnom slučaju nažalost došlo do previda”, objašnjavaju iz Pivca dodajući da su dobavljača predmetnog artikla, sukladno propisanoj proceduri obrade prigovora, odmah po saznanju o slučaju upoznali s nastalom situacijom.

“Također smo pristupili provjeri lagera dotičnog artikla. Sporna proizvodna šarža povučena je iz prodaje kako bismo provjerili je li nesukladnost prisutna kod više pakovina ili je pak riječ o izoliranom slučaju. U slučaju da se kontrolom utvrdi da u pitanju nije izdvojeni previd, uobičajena procedura uključuje povrat sporne količine dobavljaču uz nadoknadu nastale štete”, odgovorili su iz Pivca na naše pitanje što su napravili s ostalim artiklima iz iste serije.

Foto: Robert Fajt / CROPIX

Prioritet je zadovoljstvo kupaca

Iz Pivca napominju da im je žao zbog nastale neugodnosti kao i da je prioritet njihovog poslovanja zadovoljstvo kupaca proizvodima kupljenima u Pivac maloprodajnim poslovnicama.

Otišao u trgovinu sat vremena prije zatvaranja: Kući se vratio s nevjerojatnim ulovom

“Napominjemo da nam se kupac nije obratio direktnim kanalima za podnošenje prigovora, već smo o slučaju informirani putem objave na Facebook stranici „Halo, inspektore“. S obzirom na to da nam nisu poznati kontakt podaci kupca, koristimo ovu priliku kako bismo ga pozvali da nam se javi radi dogovora o obeštećenju. Kontakt podatke moguće je dostaviti putem službene e-mail adrese [email protected] ili direktno u poslovnici u kojoj je obavljena kupnja spornog artikla”, odgovaraju iz Pivca.




 




Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.