Foto: Pixabay

TRGOVCI BOŽIĆNIM UKRASIMA NA STO MUKA: Svi žele baš jednu stvar, a oni pojma nemaju hoće li vam je moći dostaviti

Autor: Ivana Jurišić

Dobra vijest za proizvođače božićnih drvaca je da su potrošači za vrijeme božićnih blagdana uvijek spremni malo dublje potegnuti u džep, jer izgleda kako će ove godine morati napraviti upravo to, piše CNN.

Neki od velikih proizvođača umjetnih božićnih drvaca ističu kako će cijene svojih proizvoda morati povećati za dvoznamenkaste postotke, a za više cijena krive neopravdano visoke troškove dostave.

Mac Harman, izvršni direktor tvrtke Balsam Hill, koja godišnje proda više od 200 milijuna dolara vrijednosti božićnih ukrasa i božićnih drvaca kaže kako će cijene božićnih drvaca ove godine biti i 20 posto više:

“Čak ni s većim cijenama, nećemo pokriti naše vlastite troškove jer ove godine plaćamo čak 300 posto više po transportnom kontejneru“, rekao je Harman.

Mjeseci i mjeseci poremećaja u isporukama koji su djelomično nastali zbog zatvaranja tvornica u inozemstvu uzrokovanih pandemijom, zagušenja luka i kontejnera za opremu te nedostatka radne snage uzrokovali su kašnjenja proizvoda, od prijenosnih računala do kauča.

S obzirom na to da je blagdanska sezona iza ugla, dobavljači božićnih ukrasa se brinu hoće li imati dovoljno zaliha da podmire povećanu potražnju.

Chris Butler, izvršni direktor tvrtk National Tree Company u Cranfordu, New Jersey, smatra da će potražnja za njihovim proizvodima porasti 25 posto u odnosu na prošlu godinu jer će ljudi htjeti više uživati u blagdanima, osobito u godini obilježenoj pandemijom.




Ali usprkos dobrim vijestima o potražnji, nije siguran da će moći ispuniti sve želje svojih kupaca jer se većina njegovih proizvoda prodaje u Kini, a imaju velike probleme s kašnjenjem isporuka.

“Imamo oko 10 posto manje nego što obično imamo inventara u ovo vrijeme i morati ćemo dignuti veleprodajne cijene božićnih drvaca nekih 20 do 25 posto zbog visokih troškova prijevoza”.

Sredinom kolovoza tvrtka Balsam Hill je potencijalnim kupcim aposlala svoj jesenski katalog proizvoda, ali po prvi put u povijesti se dogodilo da je njihov katalog izašao, a nisu imali proizvode za prodaju”:




“Još uvijek pokušavamo utvrditi gdje su zapeli naši proizvodu, jesu li na moru ili su zaglavljeni u lukama. Bude li se to stalno događalo, mogli bismo prestati poslovati”, rekao je Harman.

Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.