AP Photo/Gillian Flaccus/Guliver

Trgovački lanac uveo novu praksu. Kupci bijesni: ‘Ponašaju se kao da smo zločinci’

Autor: Dnevno.hr/I.J.

Uvođenje samoposlužnih blagajni u trgovinama diljem Euope izazvalo je podijeljene reakcije među kupcima. Dok su neki zadovoljni bržom opcijom, drugi su izrazili nezadovoljstvo jer se sada očekuje da pri izlasku iz trgovine sami skeniraju račun kako bi dokazali da nisu ukrali proizvode.

Jedna zabrinuta mama je na britanskom forumu Mumsnet izrazila svoje nezadovoljstvo praksom trgovačkog lanca Sainsbury’s, u kojem nisu bile otvorene blagajne s osobljem, pa je morala koristiti samoposlužnu blagajnu. Nakon što je obavila kupovinu, bila je zatečena činjenicom da mora skenirati račun kako bi napustila trgovinu.

“Da se na vratima trgovine nalazi osoba koja mi brani izlazak iz dućana dok joj ne pokažem račun, osjećala bih se uvrijeđeno zbog optužbe za krađu. Imati stroj koji obavlja istu ulogu je jednako uvredljivo”, napisala je ova ljuta mama.

Većina je stala na stranu trgovine

“Svjesna sam toga da se u trgovinama sve više krade, ali tretirati svakog svog kupca kao da je lopov dok ne dokaže suprotno nije ispravno”, zaključila je ona.

Iako su i neki drugi priznali kako je riječ o dosadnoj praksi, većina je stala na stranu trgovine.

“Osjećala si se uvrijeđeno? Jer Sainsbury pokušava smanjiti krađe u trgovinama?”

Foto: Francis Dean/Dean Picture/Guliver

“Krađe u trgovinama trenutačno su veliki problem. Što je problem veći, to su troškovi veći. Zalažem se za to da supermarketi poduzmu mjere za smanjenje krađa u trgovinama (koje sve više čine organizirane bande) i da mi troškovi budu niži. Ali ako želiš, možeš biti i uvrijeđena”.




“Ne bi mi smetalo. Drago mi je da poduzimaju nešto protiv krađa”.

“Ako nisi lopov, nema razloga da se osjećaš uvrijeđeno. Pregrada je tu da zaustavi lopove, a ti moraš samo skenirati račun”.

“Nervira li te i kada moraš skenirati kartu u podzemnoj ili na željezničkoj postaji? Moraš se opustiti. Mjere opreza su potrebne kako bi se spriječilo da ljudi kradu po trgovinama, putuju bez ulaznica, ulaze u atrakcije bez plaćanja itd. Nije ništa osobno”.




‘Nisam mogla izaći iz trgovine’

Ipak, bilo je i onih koji su i sami priznali kako im ova praksa predstavlja problem.

“Shvaćam što kažeš. Često na tim blagajnama te pitaju želiš li račun i ako imam jednu ili dvije stvari često pritisnem ‘ne’ bez razmišljanja”.

Je li bolje kupiti novogradnju ili starogradnju? Arhitekti imaju savjet za buduće kupce

“Slažem se s tobom. Neki dan sam išla u isti dućan i nakon 10 sati s vožnje s dvoje male djece, samo sam htjela što prije doći u naš hotel. Kupila sam mlijeko i kad sam pokušala izaći iz trgovine nisam mogla jer nisam dobila račun. Nije bilo nikoga da mi pomogne, bila sam toliko bijesna”.

“Mene više vrijeđa to što trgovine od nas uzimaju sve više i više novca, a pri tome zapošljavaju sve manje ljudi. To mi se čini puno veći problem”.

 

Autor:Dnevno.hr/I.J.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.