AP Photo/Paul Sakuma/Guliver

Trgovački lanac ima vijest za kupce: ‘Zbog ovoga kod nas ne možete kupiti ekstra jeftino voće’

Autor: Ivana Jurišić

Nakon što smo objavili vijest da se u britanskim trgovinama Lidla može kupiti približno pet kilograma voća i povrća za 1,5 funtu (1,72 eura) javili su nam se brojni naši čitatelji s pitanjem zašto tako nešto nije moguće u Hrvatskoj.

Naime, britanski Lidl je prije nekoliko godina pokrenuo projekt “Too Good To Waste” zahvaljujući kojem građani za male novce mogu kupiti voće i povrće čiji je rok trajanja pri kraju i koje bi Lidl inače bacio u smeće. Lidl je zahvaljujući ovoj inicijativi spriječio bacanje čak devet tisuća tona hrane.

Foto: Unsplash

Suprotno hrvatskom zakonu

“Bilo bi dobro da Lidl nešto slično napravi i u našim trgovinama. Često nam se na kraju mjeseca dogodi da ostanemo bez novaca, pa bi nam tako nešto dobro došlo. Meni ne bi smetalo da ni od svakog voća i povrća bude samo jedan komad, sve se to da iskoristiti”, rekla nam je jedna naša čitateljica.

Na naše pitanje je li moguće da i u Hrvatskoj pokrene sličnu akciju, iz Lidla su nam odgovorili da u ovom trenutku, sukladno zakonodavnom okviru, nažalost nisu u mogućnosti provoditi akciju sličnu onoj koja se provodi u Lidlovim trgovinama u Velikoj Britaniji.

Foto: Zeljko Puhovski / CROPIX

Snižavamo cijene određenim proizvodima

“Kako bismo izašli ususret našim kupcima i višim troškovima života, a ujedno i smanjili otpad od hrane, snižavamo cijene određenim proizvodima pred istekom roka trajanja, a to se ponajviše odnosi na svježe meso, mliječne i druge hlađene proizvode te nekoliko proizvoda na odjelu voća i povrća.

Mnogi će se razočarati kada ovo saznaju o Lidlu: ‘Ako mogu njima, zašto ne i nama’




Uz to, ono što kao tvrtka poduzimamo u vezi spomenute problematike jest da u startu optimiziramo nabavu naših proizvoda i na taj način minimiziramo količinu proizvoda kojima je istekao rok trajanja te eventualni otpad. Također, već godinama na tjednoj bazi doniramo proizvode socijalnim samoposlugama u Gospiću i zagrebačkim Gajnicama, u suradnji s Hrvatskim Caritasom”, odgovorili su nam iz Lidla.

 




Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.