Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL

SVOJIM PRIMJEROM POKAZALI KONKURENCIJI DA SE IPAK MOŽE: Prestali raditi nedjeljom i ostvarili rast od 4 posto

Autor: Ivana Jurišić

KTC, prvi i zasad jedini hrvatski trgovački lanac koji je od 1. siječnja prošle godine ukinuo rad nedjeljama i blagdanom, prema podacima FINA-e, imao je pad prodaje od 1.4 posto. No, kako piše portal Danica.hr iz KTC-a objašnjavaju kako nije riječ o padu prometa u trgovini, nego ukupnom padu tvrtke koja u svojem sastavu ima i ugostiteljstvo, benzinske postaje, prodavaonicu kućnih potrepština i poljoprivredne ljekarne.

“Točan je podatak da je u segmentu trgovine KTC-a rast četiri posto. Promet u trgovini 2019. godine iznosio je 1,25 milijardi kuna, a prošle godine oko 1,3 milijarde kuna”, rekli su iz KTC-a.

Iz KTC-a objašnjavaju da je njihova prodavaonica kućnih potrepština, s obzirom da ne prodaje prehranu, zbog pandemije bila zatvorena gotovo dva mjeseca (tijekom ožujka i travnja lani). S obzirom da KTC, osim trgovine, ima ugostiteljstvo, poljoprivredne ljekarne i benzinske postaje, pad od 1,4 posto dolazi upravo iz segmenata benzinskih postaja i ugostiteljskih objekata.

Tako je pad na benzinskih postajama tijekom prošle godine iznosio 16 posto, a pad u segmentu ugostiteljstva čak 31 posto. Rezultat poslovanja benzinskih i ugostiteljstva isključivo je vezan za pandemiju.

“Poljoljekarne KTC-a ostvarile su isti promet prošle godine kao u 2019. godini”, objasnili su u križevačkom trgovačkom divu.

Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.