fbpx
Foto: Guliver/Ilustracija

ŠOKANTNO KAKO KUPCIMA PRAZNE DŽEPOVE! Trgovci imaju novi trik za neprimjetno dizanje cijena, posebno za ova tri proizvoda

Autor: Dnevno.hr

Organizacija Foodwatch Austrija u svom upravo objavljenom izvješću navodi da se u austrijskim trgovinama živežnim namirnicama i supermarketima događaju šokantne stvari.

Tvrde da je u pregledima i provjerama u trgovinama utvrđeno da se “upakirani sadržaji smanjuju, a cijene ostaju iste” te da se to trik kojim se  proizvođači i neki trgovci koji imaju vlastite proizvode služe kako bi neprimjetno poskupili živežne namirnice.

“Kod naših provjera ustanovili smo da je kod ama baš svih živežnih namirnica proteklih mjeseci smanjena količina. Unatoč toga cijene su znatno povećane”, rekla je voditeljica Foodwatcha Heidi Porstner, prenosi Fenix Magazin.


Napomenula je kako je provjera količine i pripadajuće cijene proizvoda napravljena nakon brojnih žalbi ogorčenih kupaca. Naime, kupci su u posljednje vrijeme primjetili da za smanjenu količinu proizvoda odjednom plaćaju istu ili još višu cijenu nego prije.

Porstner je istaknula kako su pri provjeri u obzir bila uzeta dva aspekta. Prvi, da unatoč smanjivanju količine proizvoda, nije adekvatno smanjena i njegova cijena. I drugi, ne samo da nije smanjena cijena nego je još “dodatno povećana”.

Tri proizvoda pod povećalom

Posebno negativan osvrt dan je za tri proizvoda: kakao, sir i čips.

“Kod kakaa marke Ovomaltine, u odnosu na prijašnju količinu, nedostaje čak 100 grama. Sadržaj je smanjen za 10 posto, što znači pet šalica manje. Ali, unatoč toga se, od početka godine za to plaća čak 20 posto više”, stoji u izvješću.

Što napraviti u takovim slučajevima, pitaju se ogorčeni Austrijanci?

“Dobro otvoriti oči i pažljivo gledati i čitati što piše na proizvodima”, savjetuje Foodwatch Austrija. Uz opasku, kako to baš i nije tako lako, jer bi kupac za usporedbu morao pamtiti staru odnosno prethodnu količinu proizvoda i cijenu po kojoj ga je tada kupio. No, bez obzira što nije baš lako sve te podatke stalno pamtiti, kupci se unatoč toga pozivaju da pripaze da ne upadnu u stupicu proizvođača koji uz pomoć prikrivenih trikova svakodnevno pune svoju, a prazne kupčevu kućnu blagajnu odnosno džepove.




Autor:Dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.