
Popularni Hrvat pokazao što se sve može kupiti za jedan dolar u New Yorku: ‘Dobro ste čuli’
U borbi za profitom i zadovoljstvom svojih kupaca, sve trgovaca pokušava na sve moguće načine poboljšati svoju ponudu i uvesti novitete u poslovanje.
Najnovije istraživanje provedeno u trgovinama diljem Njemačke tvrdi da je važna stvar koliko dugo ljudi provedu plaćajući na blagajni.
Trgovine Aldi, Lidl, Rewe, Edeka & Co. moraju obratiti pažnju na svoje kupce, posebno na blagajni.
Prema riječima stručnjaka, važan odlučujući faktor za uspjeh ili neuspjeh stacionarne maloprodaje je dramatično smanjenje vremena potrebnog za plaćanje, prenosi Fenix magazin.
“15 sekundi – ne bi trebalo trajati dulje, pogotovo za mlade generacije koje su navikle na brzinu”, rekla je stručnjakinja za trgovinu na njemačkom Institutu za budućnost Theresa Schleicher.
Lidl uvodi velike promjene: Kreću već od listopada, mnogi će biti iznenađeni
Kupce koji stoje u redu i gledaju druge kako mukotrpno zbrajaju svoj sitniš navodno brzo iznervira. U najgorem slučaju, neće se više vratiti u tu trgovinu, tvrde poslodavci ovih trgovina.
Stoga su svojim trgovcima dali napomene da na sve moguće načine ubrzaju plaćanje na blagajnama.
Razmišljaju li trgovci u hrvatskim trgovinama slično, vidjet ćemo uskoro.
Popularni Hrvat pokazao što se sve može kupiti za jedan dolar u New Yorku: ‘Dobro ste čuli’
Možda i najjeftiniji Advent u Hrvatskoj: Ovdje su fritule tri eura, a klizanje samo dva
Još uvijek štedite u banci? Ovo ulaganje može biti trostruko isplativije
Koja je razlika između ostvarenih i traženih cijena nekretnina: ‘Brojke su gore nego što se misli’