AP Photo/Elaine Thompson/Guliver

Revolucija u popularnim trgovinama: Ovo će oduševiti i Hrvate u Njemačkoj

Autor: Dnevno.hr

U borbi za profitom i zadovoljstvom svojih kupaca, sve trgovaca pokušava na sve moguće načine poboljšati svoju ponudu i uvesti novitete u poslovanje.

Najnovije istraživanje provedeno u trgovinama diljem Njemačke tvrdi da je važna stvar koliko dugo ljudi provedu plaćajući na blagajni.


Trgovine Aldi, Lidl, Rewe, Edeka & Co. moraju obratiti pažnju na svoje kupce, posebno na blagajni.

Faktor uspjeha

Prema riječima stručnjaka, važan odlučujući faktor za uspjeh ili neuspjeh stacionarne maloprodaje je dramatično smanjenje vremena potrebnog za plaćanje, prenosi Fenix magazin.

“15 sekundi – ne bi trebalo trajati dulje, pogotovo za mlade generacije koje su navikle na brzinu”, rekla je stručnjakinja za trgovinu na njemačkom Institutu za budućnost Theresa Schleicher.

Lidl uvodi velike promjene: Kreću već od listopada, mnogi će biti iznenađeni

Kupce koji stoje u redu i gledaju druge kako mukotrpno zbrajaju svoj sitniš navodno brzo iznervira. U najgorem slučaju, neće se više vratiti u tu trgovinu, tvrde poslodavci ovih trgovina.

Stoga su svojim trgovcima dali napomene da na sve moguće načine ubrzaju plaćanje na blagajnama.




Razmišljaju li trgovci u hrvatskim trgovinama slično, vidjet ćemo uskoro.

Foto: Unsplash/ilustracija

Autor:Dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.