Foto: Francis Joseph Dean/Dean Pictures/Guliver

Poznati trgovački lanac našao novi način kako prevariti kupce: ‘To bi trebalo zakonom zabraniti’

Autor: Ivana Jurišić

Otkako je predsjednik Vlade Andrej Planković najavio ograničenje cijena 30 proizvoda, trgovački lanci ne prestaju građane bombardirati s reklama o brojnim akcijama koje su upravo u njihovoj trgovini najveće.

Kupci zaneseni reklamom tada odu u trgovinu i sretni kupuju proizvod koji se prodaje na akciji ili po dobroj cijeni iako se samo red dalje možda nalazi taj isti proizvod u nešto drugačijem pakiranju po još jeftinijoj cijeni.

Screenshot Reddit

Jedan korisnik Reddita je tako otišao u trgovački lanac Interspar kupiti Old Spice gel od 400 ml. Dok se na jednoj polici dva ta gela prodaju ujednom pakiranju po super povoljnoj cijeni od 7,59 eura, malo dalje se identični Old Spice gel prodaje za 3,18 eura, odnosno 61 eurocent jeftinije.


Nekim ljudima je to ručak

Nažalost, većina kupaca će zanesena velikim crvenim slovima na kojima piše super ponuda na engleskom jeziku vjerojatno kupiti veće pakiranje iako bi kupnjom dva pojedinačna gela uštedjeli 1,20 eura.

Možda se nekima ne čini puno, ali to je nekim ljudima u ovoj državi ručak.

Umirovljenica ogorčena potezom vlade: Ovoliko sam toaletni papir plaćala prije Plenkovićeve mjere

Jedan od komentatora na Redditu ističe kako je Spar blizu njega istu stvar napravio sa nescafe gold instant kavom.

“To bi trebalo zakonom zabraniti”, “Ljudi, uvijek provjerite cijenu pojedinačnog pakiranja, ne dajte da rade budale od vas”, samo su neki od komentara.




 

 




Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.