
Cijene na Adventu podigle buru, ugostitelji zadovoljni: Izgleda da ljudi imaju novca
Poznata francuska tvrtka donijela je odluku u poslovanju koju će osjetiti brojni kupci.
Naime, francuska kompanija Sephora je drastično promijenila način na koji će se kupovati parfemi u njenim parfumerijama. Kako kaže, za sve su krivi lopovi.
Iz Sephore su za za medije priopćili da su sve parfeme sklonili s polica u SAD-u i zamijenili ih bočicama s testerima.
Ranije su kupci mogli šetati po parfumeriji, isprobavati parfeme mogli slobodno uzeti neotpakiranu bočicu s police te ju odnijeti na blagajnu na naplatu. To vrijeme je, međutim, prošlo.
Sada su na policama izloženi samo testeri, a parfem koji se želi kupiti mora se zatražiti od zaposlenika.
Podsjećamo, Sephorino kozmetičko carstvo je nastalo na pionirskoj strategiji “probaj prije nego što kupiš”. Iz kompanije sada poručuju da ih je veliki broj krađi natjerao da promjene strategiju, makar kada su parfemi u pitanju.
CNN piše da je Sephora zaključala parfeme i uvela dodatno osoblje zaduženo za sprečavanje krađe.
Poslije perioda testiranja, kompanija je uvela promjene u svim svojim parfumerijama u Sjedinjenim Američkim Državama, ali sada su se na meti lopova našle bočice za probu parfema.
Cijene na Adventu podigle buru, ugostitelji zadovoljni: Izgleda da ljudi imaju novca
Je li Plenković pobijedio velikog neprijatelja hrvatskog naroda: ‘Svaka mu čast, bilo je i vrijeme’
Ljudi podivljali zbog popularnog keksa: ‘Varaju nas u tišini’
Stambeni ili gotovinski kredit, pitanje je sad: Savjeti su razni, ali brojke su neumoljive