Foto: Facebook/Halo, inspektore!

Pa što je s hranom u hrvatskim dućanima? Prodaje se domaća tjestenina s neugodnim ‘sastojcima’

Autor: Dnevno.hr

Sve više kupaca žali se na hranu koju su platili u domaćim trgovinama. Naime, tek kad dođu kući i raspakiraju svoje vrećice shvate da nešto nije u redu s proizvodom kojeg su platili. Nedavno je javnost potresao slučaj tortelina punih crva kojima je istekao rok trajanja, a već se pojavilo novo neugodno suočavanje s pokvarenom hranom.

Naime, netko je kupio listove za lazanje u pakiranju od 400 grana domaćeg proizvođača, Ragusa iz Čakovca. Iako se tjestenina reklamira kao “neizbježan sastojak užitka”, svi bi radije izbjegli ono što se u njoj nalazilo. Naime, listovi za lazanje bili su puni kukaca.

“Od kojih neki kukci dodatno isplivaju tek kada te listove za lazanje stavite u vodu, a neki ostanu i dalje u tijestu. Ne znamo za vas, ali nama je to sve bilo gadljivo i teško shvatljivo kako se to dogodilo uglednom i renomiranom proizvođaču poznate Paradiso tjestenine koja se konzumira diljem Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Sjeverne Makedonije itd. i za kojeg mnogi tvrde kako je jedan od najvećih proizvođača tjestenine u regiji”, naveli su na Facebook stranici “Halo, inspektore!” otkrivši ovaj neugodan slučaj.

GADLJIVO: KUKCI U LISTOVIMA ZA LAZANJE!?
Još se nije stišalo međunarodno (!) potrošačko zgražanje s crvljivim…

Objavljuje Halo, inspektoreNedjelja, 21. travnja 2024.

Javio se proizvođač

Objavili su i nekoliko fotografija na kojima je vidljivo kako su kukci bili zarobljeni unutar smjese. Na računu, kojeg su također objavili, vidljivo je kako je tjestenina kupljena u trgovini u zagrebačkoj Dubravi.

“Prisustvo insekata u tjestenini opasno asocira na sanitarno upitne uvjete proizvodnje ili skladištenja. S obzirom da se na jednoj slici lijepo vidi kako su kukci u tijestu, vjerojatnije je problem u samom linijskom procesu valjanja tijesta i, očito, većoj pojavi insekata koji tamo nikako ne bi smjeli biti”, zaključili su iz “Halo, inspektore!”.




Nakon te objave, grešku u proizvodnji priznali su i iz čakovečke Raguse. “Ispričavamo se na neugodnom iskustvu s našim proizvodom! Izvršit ćemo provjere i utvrditi u kojoj fazi je došlo do propusta te ćemo isti otkloniti i osigurati da se slična situacija ne ponovi. Propust se mogao dogoditi ili u proizvodnom procesu ili u fazi skladištenja i transporta, kada proizvod dođe u kontakt s vlagom. Nudimo dostavu zamjenskog proizvoda i želimo nadoknaditi sve dodatne nastale troškove”, odgovorili su iz Raguse.

Pozvali su građane da im se jave ako pronađu kukce u njihovoj tjestenini i pošalju im kopiju računa te ambalažu zbog “utvrđivanja o kojoj se šarži proizvoda radi”. Uz čakovečke Raguse poručili su da će sve troškove reklamacije snositi oni.

Gadljiv prizor na policama hrvatskog dućana: Ovo je dokaz da rok trajanja proizvoda ima smisla




Autor:Dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.