fbpx

Novi trendovi turističkog smještaja nastali u doba pandemije koronavirusa

Autor: Sanja Plješa

Domaća turistička agencija Croatia Luxury Rent specijalizirana za plasman luksuznog privatnog smještaja danas je predstavila ovogodišnje turističke rezultate.

Usprkos očekivanom padu ukupnog broja dolazaka na razini domaćeg turizma, ostvareni rezultati na razini usluge privatnog smještaja puno su bolji od očekivanih.

Prema riječima čelnog čovjeka Croatia Luxury Renta Josipa Stulića, od kraja svibnja do kraja kolovoza rezultati na razini CLR-a su uvelike nadmašili i najoptimističnija predviđanja. Prema podacima, ova je agencija ostvarila rast dolazaka od 12 posto u odnosu na ljetno razdoblje 2019. godine uz prosječnu popunjenost smještajnih kapaciteta od čak 86 posto.


Croatia Luxury Rent svoje smještajne jedinice nudi diljem cjelokupne naše obale. Očekivano, najbolje rezultate su ostvarile Istarska i Primorsko-goranska županija, a slijede ih Zadarska i Splitsko-dalmatinska županija. Najslabija ostvarenja bilježe županije s krajnjeg juga što se tumači značajnijom prometnom udaljenošću za auto posjetitelje.

Za ukupno ostvareni pozitivan rezultat zaslužna je činjenica što je nakon završetka proljetnog lockdowna veći dio emitivnih tržišta Hrvatsku ocijenio kao sigurnu destinaciju.

Stulić naglašava kako očekuje da će Hrvatska i sljedeće godine imati reputaciju sigurne destinacije.

“Ukupna situacija s pandemijom je uzrokovala promjene u turističkim kretanjima, što je bilo za očekivati. Kao primarno auto destinacija, u vrijeme kada pati zračni promet, Hrvatska se nametnula kao najbolja destinacija za odmor za velik broj europskih tržišta. Najveći broj zahtjeva pri bookingu se odnosio na sigurnost smještaja, svojevrsnu izolaciju od većih turističkih kretanja i smještajni sadržaji koji omogućuju stalni boravak u jedinicama (poput bazena, jacuzzija, vanjskih kamina, multimedije i sl.) Temeljem visoke kvalitete naše usluge, u sklopu ostvarenog broja dolazaka smo evidentirali 26 posto Nijemaca, 11 posto posjetitelja iz zemalja Beneluksa, 10 posto Skandinavaca, 9 posto Austrijanaca, 6 posto Slovenaca te isto toliko Švicaraca, 5 posto Mađara i Poljaka, 4 posto Slovaka i Čeha te tri posto Talijana. Ostatak gostiju odnosi se na preostale države te domaće goste.

Usprkos solidnim rezultatima, treba naglasiti kako je nastavak širenja Covid-a 19 u razdoblju nakon početka rujna narušio ukupne rezultate te iz Croatia Luxury Renta poručuju kako očekuju da će do kraja tekuće godine ostvariti pad prometa od četiri posto u odnosu na 2019. godinu.




“Rezultati tekuće ljetne sezone pokazuju kako hrvatska obala uz prirodne ljepote nudi i svojevrsnu sigurnost koja se u današnje vrijeme nameće kao neophodna. Ostvareni rezultati su još vrjedniji ako ih usporedimo s nama konkurentskim destinacijama pa možemo reći da je Hrvatska opravdala naziv sigurne i atraktivne turističke destinacije. Naša su predviđanja da će domaći turizam i sljedeće turističke sezone biti primamljiv gostima prvenstveno iz Europe, te očekujemo kako će Hrvatska i u 2021. biti jedan od turističkih lidera na Mediteranu. Geolokacijski položaj Hrvatske uz razvedenost I nenapućenost naše obale trebali bi biti zalog uspjeha i u nadolazećim sezonama ovisno o novim turističkim kretanjima i trendovima koji će se dešavati” ističe Stulić.

Za kraj napominje  kako je iza njih vrlo edukativna sezona iz koje su izvukli pouke koje misle primijeniti i u sljedećim sezonama.

“Naučili smo da se treba boriti za svakog gosta I sustavno podizati kvalitetu usluge ovisno o aktualnim geopolitičkim kretanjima i potrebama gostiju. U nadolazećim sezonama planiramo održati, odnosno značajno povećati kvalitetu usluge koja garantira i goste veće platežne moći koje naš turizam neupitno treba”, zaključio je Stulić.




Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.