
VELIKA AKVIZICIJA! Zagrebačka agencija Five prodana za 40 milijuna dolara!
Europski niskotarifni prijevoznik Norwegian koji je prije svega dvije godine imao baze diljem Europe, te je ujedno prvi pokrenuo long-haul niskotarifne letove, objavio je kako će ukinuti cijelu mrežu prekooceanskih letova u cilju očuvanja poslovanja.
Norwegian Air Shuttle prepustit će poslovanje na long-haul linijama konkurenciji kako bi se usredotočili na uslugu unutar Norveške i na ključne europske destinacije, objavio je Croatian Aviation.
Prijevoznik tvrdi da stalna ograničenja putovanja proizašla pandemijom COVID-19 predstavljaju opasnost da će buduća potražnja ostati vrlo neizvjesna, osobito za letove iz Europe prema SAD-u i Aziji, što dovodi do toga da je poslovanje ove aviokompanije na long-haul linijama postalo neodrživo.
Norwegian tvrdi da je ovaj potez zapravo dio strategije kojom će se izgraditi jaka i čvrsta aviokompanija koja će privući nove investitore i nastaviti služiti postojećim i novim putnicima. Valja također spomenuti kako je kompanija podnijela zahtjev za zaštitom od vjerovnika još u studenom 2020.
“Naša mreža kratkih linija uvijek je bila okosnica kompanije i činit će osnovu budućeg elastičnog poslovnog modela”, rekao je izvršni direktor Jacob Schram.
Kompanija će se sada usredotočiti na poslovanje na kratkim i srednje dugim linijama, unutar europskog kontinenta. Podsjećamo, Norwegian je bio izrazito jako prisutan u ljeto 2018. i 2019. u Hrvatskoj te je prometovao prema gotovo svim hrvatskim zračnim lukama (izuzev Brača i Osijeka).
Kompanija je teško pogođena krizom COVID-19, no problemi su u kompaniji krenuli puno ranije, zbog prenaglog širenja na europskom i globalnom tržištu. Jedan od problema svakako je bila i zabrana prometovanja zrakoplova tipa B737 MAX kojima je Norwegian letio iz Velike Britanije i Irske prema SAD-u.
Ovaj niskotarifni prijevoznik sada planira opsluživati Nordijske i europske destinacije s oko 50 uskotrupnih zrakoplova ove godine, povećavajući broj na 70 do 2022. Kompanija aktivno traži investitore koji bi u kompaniju donijeli oko 590 milijuna američkih dolara.
Nakon dolaska prvog zrakoplova 787-8 kasnije te godine, dodane su nove linije, iz Kopenhagena, a drugo odredište u SAD-u bila je zračna luka Fort Lauderdale.
U sljedećim godinama Norwegian je postao remetilački faktor u europskoj zrakoplovnoj industriji, dodajući veliki broj novih long-haul linija prema popularnim destinacijama kao što su Boston, Los Angeles, Newark i Oakland.
VELIKA AKVIZICIJA! Zagrebačka agencija Five prodana za 40 milijuna dolara!
TKO MU NE BI ODOLIO? Baranjski kulen začinjen mljevenom paprikom, bijelim lukom i paprom, zaštićen i na EU razini
ZAJEDNIČKI DOPIS HUP-A I SSSH Traže hitan sastanak s premijerom prije sjednice Vlade
LITRE I SUVERENISTI! ‘VLADA NE DONOSI REFORME’! Pogledajte čime se oni bave sada: ‘Mi ćemo predložiti novi zakon o fleksibilnijem tržištu rada’!