Foto: Pixabay/ilustracija

NA INTERNETU KUPILA DVA PARA HLAČA POZNATE MARKE: Kasno je primijetila detalj po kojemu je shvatila da je prevarena

Autor: Dnevno.hr

Iako cijene odjeće i obuće manje raste od cijene hrane i energenata i ona je skuplja nego prošle godine. Zato nije nikakvo čudo što je većina nas sretna kad nađe komad odjeće ili obuće na sniženju po dobroj cijeni.

Nažalost, znaju to i brojni prevaranti koji su spremni iskoristiti tu našu želju za jeftinijom robom. Slobodna Dalmacija donosi priču o Splićanki koja je tražeći hlače naletjela na stranicu www.diesel-hrvatska.com na kojoj je u tom trenutku baš bilo sniženje.

“Malo sam pretražila ponudu i izabrala dva para hlača po povoljnoj cijeni te prateći upute predala narudžbu. Sve je proteklo brzo i bez znakova upozorenja da nešto nije kako bi trebalo biti. Sama stranica izgledom i sadržajem djeluje posve autentično pa me je tek potvrda o kupnji malo zbunila jer je na njoj bilo navedeno da će se novac doznačiti na ime drugog poduzeća”, priča Splićana koja kaže kako tome nije pridala neku pažnju znajući da poduzeća drugog imena i inače na tržište stavljaju različite modne brendove.

“Tek su mi nakon nekog vremena, kako mi nije stizala narudžba pa sam im krenula uputiti mail, za oko zapele i neke druge nelogičnosti. Prvo mi nije bilo drago što im se nije moguće obratiti nego putem online obrasca, dakle nigdje nije bila naznačena e-mail adresa, pa ni broj telefona, a onda sam skužila i da na stranici postoje neki tipfeleri. Tako im na primjer, umjesto “služba za korisnike” piše “Službu Za Korisnike”, zatim “Mapa Site” i slično.

A nakon što nisu odgovorili ni na nekoliko mojih upita, bila sam posve sigurna da sam prevarena. Sve sam odmah prijavila banci gdje su mi rekli da je sve više sličnih prevara te me uputili da odjavim karticu uz komentar da sam još dobro prošla jer moj račun nisu naknadno teretili”, objašnjava prevarena Splićanka koju je ova lekcija koštala 700-tinjak kuna.

Predsjednik udruge “Splitski potrošač” Vlado Biljarski kaže kaže kako navedena web stranica, iako na prvi pogled izgleda ozbiljno, čim se obrati malo bolje pažnja odmah će se vidjeti da nedostaju ključne informacije, odnosno nigdje nisu navedeni podaci o pravnoj osobi trgovcu.

“Dakle nema naziva tvrtke, adrese, registarskog broja, fiksnog broja telefona, pa niti adrese e-pošte, već se za kontakt nudi samo web-formular. To su već jako bitni signali za uzbunu, koje potrošač ne bi smio svjesno ignorirati, a ako se ipak odluči na kupnju, tada treba biti svjestan rizika u koji ulazi takvom trgovinom, u kojoj zapravo nema pojma tko je osoba s druge strane i odakle je. Sama adresa web-stranice ili domena na kojoj se nalazi web-stranica nije nikakvo jamstvo lokacije trgovine, niti sigurnosti, ali također može biti dobar signal za povećanu opreznost” naglasio je Biljarski.




Autor:Dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.