Foto: Zeljko Puhovski / CROPIX

Mnogi će se razočarati kada ovo saznaju o Lidlu: ‘Ako mogu njima, zašto ne i nama’

Autor: Ivana Jurišić

Britanski Lidl jučer je objavio svoje četvrto izvješće “Dobra hrana” u kojem otkrivaju da su od 2016. godine smanjili bacanje hrane za gotovo polovicu (43 %), što znači da su na dobrom putu da postigne svoj cilj smanjenja od 50% do 2030.

Tvrtka je prošle godine poklonila više od šest milijuna obroka dobrotvornim organizacijama, što im je pomoglo u postizanju ovog cilja.


Godišnje se baci 286 tisuća tona hrane

Ipak, jedan od najvažnijih projekata koji je britanski Lidl pokrenuo u posljednjih nekoliko godina je “Too Good To Waste” projekt. Zahvaljujući ovoj inicijativi kupci u Velikoj Britaniji za 1,5 funtu (1,72 eura)  mogu kupiti približno pet kilograma voća i povrća čiji je rok trajanja pri kraju i koji bi Lidl inače bacio u smeće. Prošle godine je Lidl zahvaljujući ovoj inicijativi spriječio bacanje čak devet tisuća tona hrane.

Iako je riječ o hvalevrijednom projektu, ova inicijativa još nije došla do hrvatskog Lidla iako se i u našoj zemlji svake godine baci 286 tisuća tona hrane.

Foto: Pixabay

Lidlovi kupci s kojima smo razgovarali rekli su da bi bili jako sretni kada bi nešto slično vidjeli i u hrvatskim trgovinama.

“To je odlična ideja. Nije mi jasno zašto Lidl nešto slično ne napravi u našim trgovinama. Zar nisu Hrvati siromašniji od Britanaca, zar nismo jednako dobri? Ako mogu njima koji imaju puno više novaca, mogli bi isto napraviti i kod nas”, rekla nam je Hana koja svaki tjedan barem jednom ode u Lidl.

Lider u prehrambenoj industriji

S njom se slaže i Snježana koja kaže kako svaki tjedan kupi barem sedam kilograma voća i kako ne bi bilo loše kada bi nešto uspjela kupiti jeftinije.

Poznata tvrtka odlučila radnike počastiti za Božić: Zaposlenima se smiješi najmanje 380 eura




“Nema dana da se u našoj kući ne pojede barem kilogram voća. Ovako nešto bi nam uštedilo dosta novaca”, kaže.

Hrvatima se pruža odlična prilika za zaradu: Evo što moraju odmah napraviti

Kao dio Schwarz maloprodajne grupe, Lidl je jedna od vodećih europskih organizacija u prehrambenoj maloprodajnoj industriji. Supermarket, koji ima oko 376.000 zaposlenih diljem svijeta, trenutno ima približno 12.200 trgovina i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji.

Mi smo poslali upit Lidlu Hrvatska da vidimo planiraju li sličnu inicijativu i u našoj zemlji. Odgovor ćemo objaviti čim nam ga pošalju.




 

 

 

Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.