fbpx
Foto: Ranko Suvar / CROPIX

MI SMO KAO NEKA SEKTA! Vlasnik Žapca otkrio: ‘Najbolje nam ide u kvartovima gdje žive bogataši’

Autor: Ivana Jurišić

U rujnu 2016. godine Mario Žamboki je otvorio prvi hrvatski food outlet Žabac u zagrebačkoj Tkalčićevoj ulici 4.  Nešto više od šest godina poslije, njegova tvrtka broji sedam trgovina. Trenutačno su sve u Zagrebu, ali kako kaže, namjerava se širiti i na druge dijelove Hrvatske. Njegov koncept, koji je prvi ovakav u Europi, doživio je procvat nakon početka krize, a mala start up tvrtka koja prodaje višak robe proizveden u tvornicama i proizvode pred istekom roka trajanja, postala je pravo čudo na koje sa znatiželjom gledaju svi drugi trgovački lanci.

Sada se namjerava širiti i dalje. Ovaj put ne otvara trgovinu već kafić u centru grada.

Prvi kafić s pićem po povoljnim cijenama

“To neće biti socijalni kafić, kako su ga neki prozvali, već pravi bar gdje će ljudi moći kupiti piće po povoljnim cijenama. Sve ono što možete kupiti u Žapcu, sokove, vino, pivo, to ćete moći popiti u našem novom kafiću. Jedina razlika između nas i drugih je u tome što kod nas nećete moći svaki dan popiti isto, već ono što imamo na raspolaganju”, govorio Mario.


Kaže kako još ne zna točnu lokaciju, ali kako je sigurno da će biti u centru Zagreba.

“U pregovorima smo s dvije-tri lokacije, ali još nije ništa točno dogovoreno. Plan nam je naći mjesto sa 500 sjedećih mjesta, a namjeravamo otvoriti na jesen. Što se tiče uređenja, biti će u industrijskom stilu”, kaže.

Na pitanje je li napravio poslovni plan, smije se i kaže kako je to nemoguće.

“Kao i Žabac food outlet i ovdje je riječ o konceptu kakvog se još nitko nije sjetio. Moramo probati, da bismo uspjeli”, objašnjava.

Za sebe kaže kako je i ne znajući, u pravom trenutku došao na tržište.

“Nije nam drago, ali što je veća kriza, nama je bolje”, kaže.




Namjeravaju se širiti, ali je još…

Popularna je i njihova Facebook stranica na kojoj ga ljudi svakog dana pitaju kada će doći u njihov grad.

“Namjeravamo se širiti, ali ne znamo kad. Ljudi nas zovu da dođemo u Osijek, Koprivnicu… Htjeli bismo mi, ali nije tako lako. Treba prostora, novaca, ljudi, robe. Nije to samo tako, na gumb”, objašnjava.

Na pitanje imaju li problem sa nalaženjem radne snage, kaže kako kada se bavite biznisom,  onda vam zapošljavanje ne smije biti problem.




“Ako vam je to problem, onda se ne bavite tim poslom, radite nešto drugo”, smatra Žamboki.

O popularnosti svojih trgovina koje su u kratkom vremenu postale pravi brand, smije se i kaže kako su oni kao neka sekta.

“Zato smo se i odlučili otvoriti kafić. Moramo sve naše kupce privući na piće u naš kafić’, kaže.

Cijene i u Žapcu otišle gore

U posljednje vrijeme, kupci im prigovaraju kako nisu tako jeftini kao što su nekoć bili. Naime, dok Hrvatsku trese inflacija veća od 13 posto, poskupio je i Žabac.

“Nismo imali izbora. Poskupili smo dobavljači, pa smo i mi morali dignuti cijene. Ali čak i s poskupljenjima, mi smo još uvijek 50 posto na puno artikala jeftiniji. To vidimo i po našim kupcima kojih nikad nije bilo više”, objašnjava.

Od sedam zagrebačkih trgovina, kaže da mu najbolje radi onaj u Dubravi.

“Ali taj ja najveći, ima 600 kvadrata, pa je to i razumljivo. Po kvadraturi nam najbolje radi onaj na Trešnjevci, a jako dobro posluje onaj i na Kvatriću”.

Pa kako to da najbolje posluju trgovine koje se nalaze u kvartovima s najskupljim stanovima u Zagrebu, pitamo.

“Ne biste vjerovali, ali najlošije nam radi dućan kraj Mamutice, iako u samoj toj zgradi ima pet tisuća ljudi”, zaključuje Žamboki.

 

Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.