Foto: Guliver/Ilustracija

Ljudi podivljali zbog popularnog keksa: ‘Varaju nas u tišini’

Autor: Dnevno.hr/M.P.

Ogorčeni obožavatelji popularnog keksa Oreo optužuju proizvođača da je podmuklo smanjio količinu kreme u svakom kolačiću.

Fenomen poznat kao ‘shrinkflation’, gdje tvrtke smanjuju veličinu proizvoda dok još uvijek naplaćuju isti iznos, godinama proganja potrošače, kako u SAD-u, tako i u Europi.

Oreo keksi samo su posljednji u nizu proizvoda poput čipsa, paste za zube ili toaletnog papira, koji se nalaze pod povećalom zbog sumnje u takvu praksu.

Foto: Pixabay

Obožavatelji Oreo keksa su bijesni: Imaju manje kreme

Obožavatelji Orea su svoje nezadovoljstvo prelili na društvene mreže, TikTok i Reddit krcati su videozapisima i slikama otvaranja Oreoa kako bi se otkrile male porcije kreme.

Na X-u, bivšem Twitteru, jedan je korisnik napisao: “Oreo smanjuje troškove tihim smanjenjem količine kreme u kolačiću”.

Foto: Screenshot/TikTok

Oglasili se iz tvrtke: Pucali bi si u nogu da se igramo s kvalitetom

Tvrtka koja stoji iza Oreosa, Mondelez, poriče da je smanjila količinu punjenja u svojim kolačićima – a jedan stručnjak za potencijalne nepravilnosti okrivio je proizvodne razlike u pojedinim tvornicama.

Izvršni direktor Mondeleza Dirk Van de Put rekao je za The Wall Street Journal: ‘Pucali bismo sami sebi u nogu kad bismo se počeli igrati s kvalitetom.’




Oreo je brend vrijedan 4 milijarde dolara i svake godine proda blizu 40 milijardi kolačića u više od 100 zemalja. Van de Put je dodao da Mondelez pomno prati svoje brendove i da nije primijetio značajan porast pritužbi povezanih s kremama.

 

Foto: Pixabay

Problem je u proizvodnji?

Lynn Dornblaser, direktorica inovacija u tvrtki za istraživanje tržišta Mintel, rekla je za Journal da pregledom običnih i Double Stuf Oreos od 2004. godine nisu pronađene nikakve vidljive promjene u deklaraciji o sastojcima i nutritivnoj vrijednosti na pakiranju.




Rekla je da bi pritužbe potrošača mogle odražavati probleme u proizvodnji kolačića. Ali obožavatelji nisu uvjereni u to. Ovo nije prvi put da se Mondelez našao na meti kritika zbog prilagođavanja svojih proizvoda.

Hrvat otkrio koliki su mjesečni troškovi u Njemačkoj: ‘Ne znam kuda ovo vodi…’

‘Shrinkflation’ dolazi u vrijeme povećane inflacije

‘Smanjenje dolazi u valovima i obično se događa u vrijeme povećane inflacije’, rekao je za Quartz urednik ConsumerWorld.org Edgar Dworsky o tom fenomenu koji postaje sve rašireniji kako stopa inflacije raste.

‘Donja linija se sužava i postoje tri osnovne mogućnosti: izravno povisiti cijenu, malo smanjiti proizvod ili preformulirati proizvod s jeftinijim sastojcima’, rekao je stručnjak za potrošače.

Autor:Dnevno.hr/M.P.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.