Foto: Nikola Vilic / CROPIX / Ilustracija

Kupci zgroženi proizvodom u hrvatskom trgovačkom lancu: Ide povrat novca bez pitanja

Autor: Dnevno.hr

Iako je od berbe maslina prošlo nešto manje od dva mjeseca, brojni su se građani požalili na njihovu kvalitetu. Naime, na Facebook stranici “Halo, inspektore!” stiglo je mnoštvo pritužbi iz cijele Hrvatske zbog upitne kvalitete maslina s košticama marke “Oliveta” u pakiranju od 720 grama.

Masline su podrijetlom iz Španjolske, a “proizvedene” su u Hrvatskoj. Prodavale su se u trgovačkom lancu Studenac, s navedenim rokom trajanja do 10. listopada 2025. godine. No, čini se da im je rok trajanja već istekao.

“Masline su prema senzoričkim karakteristikama koje smo napravili kod stručnjaka za masline i maslinovo ulje, upitne i vuku na užeglost. Veći broj maslina je mekane strukture, u fazi raspadanja i truljenja. Po mišljenju dugogodišnjih maslinara i prehrambenih tehnologa, upitna je i mikrobiologija maslina, odnosno samog proizvoda”, poručili su iz Europskog centra izvrsnosti potrošača (ECIP) koji i stoji iza stranice “Halo, inspektore!

POVLAČE SE „OLIVETA“ ZELENE MASLINE S KOŠTICOM
Prošlog tjedna primili smo više pritužbi iz raznih krajeva RH u svezi…

Objavljuje Halo, inspektoreČetvrtak, 8. veljače 2024.

 

Povlačenje s polica

Nekoliko pakiranja spornih maslina poslali su i u Nastavni zavod za javno zdravstvo “dr. Andrija Štampar”, kako bi dobili i službenu potvrdu onoga što su im rekli maslinari, ali i nezadovoljni kupci. Nalazi sa “Štampara” još nisu došli, ali zato jest očitovanje Studenca, u kojem se navodi kako će taj trgovački lanac preventivno povući sporne masline.




“U Studencu dosad nismo imali prigovore kupaca na proizvod ‘Oliveta’, zelene masline s košticom, rok trajanja 10.10.2025. S obzirom da Studenac stavlja sporni proizvod na tržište, poduzeti su svi preduvjete kontrole dobavljača sukladno analizi rizika. Prema našoj internoj proceduri, za navedeni LOT ulaznom kontrolom proizvoda u trenutku dopreme na centralno skladište nisu ustanovljene nikakve nepravilnosti na proizvodu. Budući nam je zadovoljstvo i povjerenje kupaca na prvom mjestu u poslovanju, preventivno povlačimo cijeli LOT navedenog proizvoda s polica. Pozivamo naše kupce koji su ustanovili lošiju kvalitetu ili neku nepravilnost na spornom proizvodu da isti vrate u trgovinu gdje ćemo im osigurati zamjenu proizvoda ili povrat novca”, poručili su iz Studenca.

Pripremite se na zatvorene trgovine: Evo kako će izgledati radno vrijeme za Oluju i neradnu nedjelju




 

Autor:Dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.