Plenković obećao plaću od 1600 eura, a Hrvati pucaju od smijeha: ‘Neka me Bog sačuva’
HTZ pokrenuo novu kampanju ‘Croatia Full of New Beginnings’ na 15 tržišta
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju “Croatia Full of New Beginnings”, koja će se provoditi do sredine veljače na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok uz oznaku #CroatiaWishList2021.
Cilj kampanje je skretanje pozornosti na Hrvatsku kroz nove početke i pozitivne želje u 2021. godini.
Kampanja se provodi na 15 inozemnih tržišta, odnosno u Austriji, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Mađarskoj, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Sloveniji, Švedskoj, Norveškoj, Belgiji i Švicarskoj.
“I ovom kampanjom primarni cilj nam je zadržati vidljivost i prisutnost Hrvatske na najvažnijim emitivnim tržištima. Predstavljanjem manje istraženih lokacija i zanimljivih prijedloga za planiranje odmora u našoj zemlji želimo inspirirati naše pratitelje i motivirati ih na kreiranje vlastite liste želja, odnosno destinacija i iskustava koje u Hrvatskoj žele posjetiti i doživjeti, čim se stvore svi potrebni uvjeti za putovanja”, istaknuo je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Dodao je kako se u 2021. godini očekuju bolji turistički rezultati u odnosu na 2020. te zadržavanje pozicije naše zemlje kao jedne od vodećih destinacija Mediterana.
Kampanja će se provoditi putem vizuala manje poznatih hrvatskih odredišta, uz kratke i zanimljive priče koje mogu poslužiti kao prijedlozi što posjetiti, kušati i kako provesti odmor u Hrvatskoj, a u fokusu će biti proizvodi poput eno gastronomije, prirodnih ljepota, pješačkih staza i nautike.
Uz postavljanje atraktivnih i zanimljivih vizuala na Facebooku, Instagramu, Pinterestu i Twitteru, na TikToku će se postavljati kratki video materijali s najljepšim kadrovima hrvatskih destinacija.
“Potkraj mjeseca kreće i zasebna kampanja koja će komunicirati sve prednosti naše zemlje kao sigurne turističke destinacije kroz sedam posebno pripremljenih „sigurnosnih“ videa. Isto tako, prije plasiranja intenzivnih pozivnih marketinških kampanji s kojima krećemo od proljeća, u veljači pokrećemo i posebnu promotivnu kampanju namijenjenu digitalnim nomadima s fokusom na tržišta SAD-a, Kanade, Velike Britanije, Irske i Švedske”, naglasio je Staničić.
ZADNJE VIJESTI
Pogledajte kako će raditi trgovine i šoping centri na Veliku subotu, Uskrs i Uskrsni ponedjeljak
U trgovačkom lancu sve puno trulog voća i povrća: ‘Ovo je biootpad, sve je puno plijesni’
Hrvatica objavila račun za kavu iz srpskog kafića: ‘Nije mi jasno kako to mogu naplatiti’