Foto: Damir Krajac / CROPIX/Ilustracija

Hrvat imao nadrealno iskustvo s popularnom trgovinom: Naručio kuhinju i upao u pakao s dostavom

Autor: Dnevno.hr

Trgovci na različite načine nastoje zaraditi na kupcima. Često njihove namjere i nisu baš poštene. Brojni su trikovi na koje kupci nasjednu, a da i ne znaju, i tako ostaju nešto praznijih džepova. To se umalo dogodilo jednom Hrvatu koji je u trgovini namještajem naručio kuhinju. Privuklo ga je to što je trgovina jamčila besplatnu dostavu i montažu za sve proizvode u vrijednosti većoj od 530 eura koji su kupljeni do 25. veljače.

On je putem interneta odabrao i platio kuhinju koja je koštala 600 eura. Kad je zatražio besplatnu montažu, odbili su ga s obrazloženjem da je akcija vrijedila samo za proizvode kupljene u nekoj od fizičkih trgovina. Jutarnji je pronašao nekoliko ranijih akcija u kojima je ta obavijest bila navedeno, no u ovoj to nisu učinili.

Nakon što je kupac dostavio medijima cijelu prepisku i preslike važeće akcije, odmah su mu se javili iz trgovine te priznali grešku i obećali izvršiti dostavu po akcijskim uvjetima. Ali, to nije sve. Akcijom je bila jamčena besplatna dostava u krugu od 50 kilometara od sjedišta tvrtke.

Kako kupac živi u općini Lekenik, izračunali su da od njihova sjedišta do njegove adrese ima 60,5 kilometara te su od njega zatražili da plati 50 posto troška dostave, što je u ovom slučaju 83 eura. Kupac im je poslao presliku karte s Googlea na kojem stoji kako od njihove tvrtke do njegove kuće ima 49 kilometara.

Foto: Damir Krajac / CROPIX

Priznali grešku

“Nisam mogao vjerovati što su napisali. Odmah sam im poslao prikaz s Google Mapsa na kojem se vidi da su dvije adrese udaljene 49 kilometara i opet tražio da poštuju ono što su u svojoj akciji obećali”, rekao je iznervirani kupac.

Zbog svega je pripremio prijavu Državnom inspektoratu, no trgovina ga je preduhitrila, ispričala mu se i priznala da je “došlo do pogreške u pravnom tekstu prilikom oglašavanja akcije.” U odgovoru Jutarnjem su bili nešto šturiji.

Pogledajte trikove kojima trgovci manipuliraju kupcima: Ovako vas tjeraju da trošite više




“Žao nam je što je u slučaju navedenog kupca došlo do nesporazuma oko uvjeta akcije ‘Besplatna dostava i montaža za sav namještaj iznad 530 eura’. Navedenom kupcu ponudili smo sve opcije koje nam stoje na raspolaganju: da akciju, iako se radi o kupnji u web shopu, iskoristi prema navedenim uvjetima (popust 50 posto na dostavu i montažu) ili da raskine ugovor. Iščekujemo njegov odgovor”, pisalo je u odgovoru trgovine, iako su naknadno pristali na u potpunosti besplatnu montažu.

Nije poznato koliko je drugih kupaca u ovoj, ali i drugim trgovinama, bilo odbijenom tijekom akcija u kojima su se nudile besplatne usluge dostave i montaže namještaja ili kućanskih aparata. Pitanje je hoće li se trgovački lanci nastaviti služiti ovakvom nepoštenom praksom i u budućim akcijama.




Autor:Dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.