fbpx
Foto: Pixabay

HOĆE LI GRINCH OVE GODINE USPJETI UKRASTI BOŽIĆ? Proizvođači se nadaju da neće, ali jedan sastojak im stvara ogromne probleme

Autor: Dnevno.hr

Kad je riječ o igračkama za djecu, osobito onim najpopularnijim, izgleda da roditelji ne gledaju baš na cijenu. Naime, tvrtka Mattel je objavila kako je njihova prodaja u trećem tromjesečju porasla 8 posto, usprkos višim cijenama igračaka.

Izvršni direktor Ynon Kreiz je u razgovoru za BBC rekao kako Mattel naporno radi da bi do Božića uspjeli opskrbiti trgovine svojim igračkama. Naime, poput drugih poduzeća i Mattel se bori s problemima u opskrbi i višim cijenama kontejnerskog prijevoza koji je od početka pandemije poskupio i za 600 posto.

Mattel se suočava i sa sve većim troškovima smole koju koriste u proizvodnji svojih plastičnih igračaka.

Ipak, jednu od vodećih svjetskih trgovina igračaka, tješi to što su roditelji uvijek spremni više potrošiti na svoju djecu nego na sebe.

Njihove najprodavanije igračke i dalje ostaju Barbie lutke i Hot Wheels automobili.

I dok Mattel bilježi rast prodaje, jedan od najvećih britanskih trgovaca igračkama, The Entertainer, je upozorio da bi kašnjenja u britanskim lukama mogla značiti nestašice ovog Božića.

Trgovci su zabrinuti da će zastoj kontejnera u lukama, uključujući Felixstowe, i nedostatak vozača teretnih vozila, djelovati na zalihe igračaka u trgovinama.

Iz Mattela kažu kako rade sve što je moguće da bi igračke do prosinca bile na policama u trgovinama, ali i priznaju da nisu sigurni da će moći zadovoljiti svu potražnju.




Autor:Dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.