Foto: Goran Kovacic/PIXSELL

DVA MLADA RIJEČANINA OSTVARILA HRVATSKI SAN: Otvaraju 300 novih dućana u Americi, ali to nije sve

Autor: Dnevno.hr

Najuspješniji hrvatski franšizni lanac Surf’n’Fries, koji su pokrenuli Riječani Andrija Čolak i Denis Polić, je usred pandemije ostvario svoj hrvatski san i proširio se na Sjedinjenje Države.

Naime, kako je u objavi na Facebooku objavio Andrija Čolak, jučer su otvorili svoj prvi američki dućan, a tijekom idućih pet godina planiraju ih otvoriti još 300.

U nastavku u cjelosti donosimo Čolakovu objavu s Facebooka:

“Stigao je i taj dan! SURF’N’FRIES JE KRENUO U OSVAJANJE AMERIKE!!! Ovo je prvi od planiranih 300+ dućana koji se otvorio na današnji dan. Zadnjih godinu i pol dana danonoćno smo radili na otvaranju američkog tržišta. Još krajem prošle godine uspjeli smo potpisati ugovor s Walmartom, najvećim retail-lancem na svijetu, u kojem otvaramo naše dućane. Do sada ni jednom europskom brandu nije pošlo za rukom dobiti ugovor s Walmartom, a kamoli graditi nacionalni QSR lanac u Americi. Mi smo uspjeli zbog pravog timinga, pravih ljudi s kojima smo radili i koncepta u koji smo beskrajno vjerovali. Bili smo voljni napraviti mnoge promjene, poput proširenja menija u takozvani ‘full menu’, što znači da imamo sve, od doručka, preko chicken burgera, pa do deserta.

Također, zbog specifičnosti tržišta morali smo promijeniti i ime jer ‘surf’ u Americi podrazumijeva riblje proizvode, a naše pozicioniranje je u ‘chicken’ segmentu, tako je nastala ‘surfajuća kokoš’ odnosno SURFIN’ CHICKEN (to nije bila nimalo laka odluka). Trenutno je u procesu otvaranja 12 lokacija, od toga 10 u Texasu i dvije u Kaliforniji. Za sada je odaziv franšizera izvrstan jer pred potpisom imamo još 50 lokacija. U planu je otvaranje više od 300 lokacija u sljedećih 5 godina samo u Walmartu, planiramo razvijati i druge formate, poput drive througha i sl. Sve to smo odradili vlastitim snagama, bez vanjskog financiranja, u doba kada su nam svi dućani bili pozatvarani zbog pandemije te su nam prihodi bili ravni nuli.

Nevjerojatno je koliko se može postići s jako malo samo ako nešto dovoljno jako želiš i vjeruješ (i ne odustaješ dok luđački guraš naprijed). Ništa od ovoga ne bi bilo moguće bez naših franšizera koji su vjerovali u brend, koncept i nas, pa im zato veliko hvala! Također, veliko hvala svima koji su bili uz nas zadnjih 12 godina i trpjeli poprilično lude ideje, ali, evo, nekad se i najluđe ideje ostvare 🙂 Huh, sad mi je lakše jer sam morao šutjeti o ovome mjesecima… 🙂 HVALA SVIMA!!!!””

Priča dva mlada poduzetnika započela je 2009. godine u Rijeci kada su Čolak i Polić htjeli otvoriti mali lokal u kojem bi kupci mogli kupiti pomfrit, ali kupcima se njihov koncept toliko svidio da danas imaju više od 70 franšizera u skoro dvadeset zemalja svijeta. Surf n’Fries osim u Hrvatskoj, danas radi u Austriji, Njemačkoj, Norveškoj, Irskoj, Rumunjskoj, Švedskoj, Iranu, Ujedinjenim Arapskim Emiratima, Vijetnamu, Južnoafričkoj Republici te susjednim zemljama – Sloveniji, Mađarskoj, Bosni i Hercegovini te Crnoj Gori. Sada kada su potpisali ugovor s Walmartom, samo im je nebo granica.




https://www.facebook.com/andrija.colak/posts/10166035055740495

Autor:Dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.