Foto: Unsplash

Banka se morala ispričati klijentici: ‘Mom mužu nije bilo jasno što se dogodilo s računom’

Autor: Dnevno.hr/I.J.

Britanska banka Barclays ispričala se jednoj ženi nakon što je njezin bivši suprug primio detalje o njezinoj potrošnji, iako su već tri godine bili razvedeni, piše Daily Mail.

Sara Derbyshire (49) iz Clayton-le-Woodsa u Chorleyu, Lancashire, izjavila je da je njezin bivši suprug primao obavijesti o njezinoj potrošnji na svom telefonu, iako više nije bio povezan s njezinim računom.

Naime, Sara je nakon razvoda 2021. godine promijenila zajednički račun i stavila ga samo na svoje ime, ali njezin bivši suprug je i dalje nastavio primati obavijesti o njezinim transakcijama.

Kršenje privatnosti

Rekla je da je njezin bivši prvi put pomislio da mu je kartica duplirana kada je vidio obavijest o podizanju 20 funti, prije nego što je shvatio da je to s računa koji su dijelili dok su još bili u braku.

Prevaranti prazne bankovne račune Hrvata: Stiglo upozorenje svima da se zaštite




“Ova situacija nije samo kršenje privatnosti, već i sigurnosni problem”, izjavila je Sara dodajući da bi još jedna ovakva pogreška mogla mogla stvoriti ozbiljne probleme ženama koje se skrivaju od obiteljskog nasilja. Na društvenim mrežama se može pročitati da Sara nije jedina žena koja ima ovaj problem.

Iz banke Barclays su se ispričali zbog ovog incidenta i potvrdili da je problem riješen, dodajući da su push obavijesti poslane greškom za mali broj bankovnih računa te da su istražili i ispravili tu pogrešku.




 

Autor:Dnevno.hr/I.J.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.