EU dogovorio sankcije izraelskim doseljenicima: Gaza “groblje najvažnijih načela humanitarnog prava”
Zagorska politička i turistička globalna naiva – Tito brend Kumrovca i Zagorja
Već se desetak i više godina razvija u Krapinsko zagorskoj županiji, točnije u Kumrovcu ideja kako treba stvoriti brend zvani Tito. Njima se na web stranicama na svim važnijim stranim jezicima u brendiranju Tita pridružila i HTZ-a. Ovu godinu tu ideju podupire i Krapinsko zagorska županija, dok su te ideje ranije bile samo lokalnog karaktera. Tako neki dan slušam lokalni radio koji prenosi što su kazali pojedinci na tu temu. Načelnik općine Kumrovec se emotivno unio u tu ideju brendiranja Tita kao da je otkrio nešto zaista novo i vrhunski dobro. Pripovijeda u eter kako će Kumrovec od sadašnjih sto tisuća ljudi privući u budućnosti milijun turista. Tko ga je u tu ideju uvjerio, nemam pojma. Kako u tako nešto može vjerovati još je više pod znakom upitnika? Dakako da Kumrovec može ponuditi etno selo koje je stvarno lijepo i ukusno uređeno i održavano. Ali da će jedan diktator privlačiti trajnije, na duže staze milijun turista, to ne mogu vjerovati. Kao što ne mogu vjerovati u ono što mi je neki dan pričao jedan poznanik da su građani glavno grada Kazahstana poželjeli da se glavnom gradu promijeni ime u ime sadašnjeg predsjednika. Riječ je sigurno o podvali predsjednika Kazahstana koji na taj način pokazuje da je najvoljenija osoba. (Riječ je o istoj praksi koju je provodio i Tito, kada je u bivšoj državi gradove nazivao svojim imenom, Titova Korenica, Titograd, Titov Veles itd.)
Tko dolazi u Kumrovec tijekom godine
Na to pitanje dao je odgovor Načelnik Kumrovca u svom radijskom ekspozeu. Dolaze Kinezi i tobože turisti iz totalitarno kumunističkih zemalja. Nisam čuo da u Kumrovec masovno dolaze Amerikansci, Nijemci, Nizozemci, Šveđani, Danci, Švicarci, ljudi iz zemalja gdje je razvijena
…
Cijeli članak pročitajte na Geopolitika.news: Zagorska politička i turistička globalna naiva – Tito brend Kumrovca i Zagorja