Enzo Ferrari karijeru započeo kao vozač utrka – 1898.

Autor: dnevno

Nakon jedne pobjede dobio je kao nagradu amblem konja u propinjanju koji je krasio avion najvećeg talijanskog letačkog asa u Prvom svjetskom ratu Francesca Baracce

Slavni proizvođač automobila – Enzo Ferrari – rođen je 18. veljače 1898. godine u talijanskom gradu Modeni. Karijeru je započeo kao vozač utrka. Prve uspjehe postigao je za momčad Alfa Romea. Nakon jedne pobjede dobio je kao nagradu amblem konja u propinjanju koji je krasio avion najvećeg talijanskog letačkog asa u Prvom svjetskom ratu Francesca Baracce. Amblem je skinut s Baraccinog aviona koji se misteriozno srušio u ratu. Kasnije će taj amblem postati grb kompanije Ferrari.

Enzo Ferrari s vremenom je od vozača postao vođa tima, osnovavši za Alfu Romeo momčad Scuderia Ferrari (doslovce konjušnica Ferrari). Alfu je konačno napustio 1937. godine i osnovao vlastitu tvrtku Auto Avio Costruzioni, koja je za vrijeme Drugog svjetskog rata proizvodila dijelove za Mussolinijevu fašističku vladu, a konstruirala je i prvi Ferrarijev automobil Auto Avio Costruzioni 815 (sačuvan je samo jedan primjerak).

Enzovu tvornicu bombardirali su saveznici za vrijeme rata. Sagradio je novu u gradiću Maranellu nedaleko od Modene (tamo je i danas Ferrarijevo sjedište). Da bi se riješio povezanosti s fašističkom prošlosti, Enzo je 1947. utemeljio novu kompaniju pod svojim imenom – Ferrari, koja postoji i danas. Počeli su proizvoditi aute za cestovnu vožnju, i to da bi namaknuli novac za utrke.

Prvi Ferrarijev cestovni automobil bio je Ferrari 125 S. Imao je V12 motor koji je i danas značajka najsnažnijih Ferrarijevih automobila. Uslijedile su mnoge pobjede na utrkama i mnogi novi modeli cestovnih automobila. Enzo je umro u dobi od punih 80 godina u spomenutom Maranellu.

Autor:dnevno
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.