Foto: Damjan Tadić/CROPIX

Zajec se prisjetio kupnje prvog automobila: ‘Bili su jako popularni, teško se dolazilo do njih’

Autor: F.F

Izbori za predsjednika Dinama su završeni, a novi predsjednik kluba je legendarni Velimir Zajec. To je velika pobjeda za navijače i listu Dinamovog proljeća, koja je podržala Zajeca u skupštini. Zajec je dobio ukupno 31 glas od 52 prisutna skupštinara, dok je Barišić dobio 19 glasova, uz dva suzdržana.

Legendarni Zeko svoju je karijeru počeo u Dinamu, gdje je igrao od 1974. do 1984. godine, a potom je preselio u Grčku, točnije Panathinaikos, gdje se zadržao do kraja karijere. Predstavljao je Jugoslaviju, a nakon igračke karijere bio je trener Dinama u dva navrata te je jednu sezonu proveo u Portsmouthu.

Stigao je tako Zeko do pozicije predsjednika Dinama, ali njegovi počeci bili su poprilično teški te je iz skromne pozadine uspio postići velike stvari. Jednom prilikom Zajec se prisjetio kupnje svojeg prvog automobila.

Foto: Screenshot/YouTube

Prva ljubav – žuti Golf

Prisjetio se Zeko kako je s pokojim Cicom Kranjčarom kupio novi Golf, što nije bio nimalo lagan zadatak u to doba, pogotovo ako se radi o – žutom Golfu.

“Prvi automobil bio nam je žuti golf. Sjetit će se stariji tih modela, kao i onih boja trule višnje. Bili su jako popularni i teško se dolazilo do njih. Kako bi ih kupili preko reda, Cici i meni je pomogao jedan lik iz Sarajeva. Prišparali smo par plaća i dobili jednu od najvećih privilegija igrača Dinama tada – kupiti auto svojim novcima preko reda”, počeo je u Facebook objavi prisjećajući se velikog prijatelja Cice.

Auto sam ide, vozač u njemu u panici: ‘Mislio sam da ću nekog ubiti’




Volkswagen Golf 1 je kompaktni automobil koji je prva generacija Volkswagen Golfa, nasljednika legendarne Bube. Predstavljen je u svibnju 1974. godine s ciljem da zamijeni zastarjelu Bubu s prednjim pogonom te postane moderna kompaktna alternativa. Kao i Buba, Golf Mk1 je bio izuzetno utjecajan model. Od početka proizvodnje 1974. godine, Golf je bio među prvima u kategoriji uspješnih limuzina s pogonom na prednjim kotačima.

Taj je model Volkswagena bio jedan od najpopularnijih automobila u regiji, a Zeko je i sam objasnio koliko ga je bilo teško nabaviti u to doba. Inovativni dizajn, prednji pogon koji u to doba nije bio uobičajen, pouzdanost, kao i performance učinile su ovaj auto jednim od najlegendarnijih.




Autor:F.F
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.