Vozili smo: Velik i udoban SUV odiše kvalitetom, a u duši je prava Honda

Autor: Andrej Jelušić / Ines Brežnjak

Honda CR-V je veliki SUV koji je prvenstveno dizajniran za američko tržište te stoga djeluje dosta masivno. To nikako ne znači da on neće privući europske kupce jer, ipak, radi se o jednom od najprodavanijih modela u klasi. Nastao već davne 1995. godine CR-V danas nam donosi već petu generaciju te ulazi na tržište gdje vlada velika konkurencija. Već na prvi pogled vidljivo je da se radi o kvalitetnom proizvodu japanske industrije.

Dizajn

Novi model istih je dimenzija kao i njegov prethodnik, iako se to na prvi pogled ne čini tako, dok unutra nudi više prostora za putnike. Također, za razliku od prethodnika djeluje dosta mišićavije i agresivnije. Prednjim djelom dominiraju LED svjetla ispod kojih se nalaze i LED maglenke.

LED svijetla djeluju pomalo agresivno i savršeno se uklapaju u siluetu vozila

 

Pri pogledu na stražnji dio ponovo u oči upadaju velika svjetla koja se nastavljaju na siluetu vozila. Tu su i dvije prave cijevi auspuha što je rijetkost kod današnjih automobila. CR-V je dizajniran tako da, u slučaju sudara, karoserija svu silu udara prebacuje na stražnji dio vozila gdje se ta ista sila raspršuje. Ovaj model se isto tako može pohvaliti i činjenicom da je jedan od najaerodinamičnijih SUV-ova.

Unutrašnjost

Unutrašnjost automobila je vrlo ugodno mjesto jer se oko vas nalazi drvo i koža. Ispred vozača je velika i pregledna digitalna instrumentalna ploča i multifunkcionalni volan preko čijih tipki možete upravljati sa svime u vozilu.

Unutrašnjost Honde CR-V vrlo je ugodno mjesto za boravak

 

Multifunkcionalni volan

 

Ručica mjenjača djeluje malo staromodno, no u hibridnoj verziji ona je zamijenjena tipkama

 

Na samoj sredini kokpita nalazi se 7 inčni ekran opremljen navigacijom i kamerom za vožnju unatrag. Iako jednostavan, djeluje pomalo zastarjelo, no srećom tu su opcije Apple Car Play i Andriod Auto putem kojih možete spojiti svoj mobitel te ih koristiti i za navigiranje. Mala zamjerka je što vas ekran prilikom svakog paljena vozila traži potvrdu da se slažete da ga koristite na vlastitu odgovornost što nakon određenog vremena postaje vrlo naporno.

Prilikom svakog paljenja vozila morate se složiti s njegovim uvjetima što postaje vrlo nakon određenog vremena postaje zamarajuće

Praktičnost

CR-V iza nudi puno prostora za putnike, a srednja klupa može se pomicati naprijed-natrag te se naginjati za veći komfor. Ovaj model nudi i sedmi red sjedala do kojih je malo teže doći jer se mora pomicati srednja klupa. Prostor na zadnjim sjedalima je dosta skučen što je uredu za kraća putovanja odraslih osoba, ali ne i ona dulja.

Sedmi red sjedala dovoljno je komforan za kraća putovanja

 

Prtljažnik nudi veliki prostor obzirom da se radi o modelu sa sedam sjedala. Ukoliko su sva sjedala dignuta nudi skromnih 150 litara, no ona se mogu i poleći čime dobivate ravan utovarni prostor veličine 1500 litara. Mala mana prtljažnika je nedostatak pokrivala jer će svi moći vidjeti što i koga prevozite.

Motor

Na testu smo imali model s 1.5 litrenim turbo-benzinskim VTEC motorom snage 193 „konja“. Dizela kod ovog modela nema, a tko želi veću ekonomičnost morat će se okrenuti hibridu, obzirom da nam se potrošnja u gradu penjala i na 10 litara.

CR-V je opremljen mnoštvom sigurnosne opreme poput čitanja znakova, sustava kontrole trake, adaptivnog temopomata i automatskih dugih svjetala. Tu je i bezstupanjski CVT automatski mjenjač koji simulira rad klasičnog mjenjača i radi u suradnji s navigacijom tako da zna kada treba usporiti te tako pridonosi manjoj potrošnji goriva. Volan je lagan i precizan, kao i sam automobil u zavojima gdje leži iznimno dobro za jedan SUV, što i dolikuje Hondi.

Sustav za kontrolu mrtvog kuta samo je dio sigurnosne opreme ove Honde

Zaključak

CR-V je velik, a opet pregledan SUV sa sedam sjedala te se odlično snalazi želite li samo krstariti gradom ili uživati na otvorenoj cesti. Ni teži tereni mu ne predstavljaju problem obzirom na pogon na sve kotače što ga čini idealnim vozilom za sve prilike.

Iz ženskog kuta

Masivno, mišićavo i muško – to su tri riječi kojima se najbolje može opisati izgled nove Honde CR-V, automobila prema kojem ćete se već na prvi pogled odnositi s velikim respektom. Jer realno, Honda to i jest – stroj kojeg bi svaka žena željela ukrotiti kada ga vidi.

Ono što posebno oduševljava kada uđete u automobil je finoća izgleda. Naime, kombinacija bež kože te tamnog kokpita na kojem se nalaze uzorci drveta odišu posebnim luksuzom, u koji će se svaka dama koja taj isti luksuz voli zaljubiti odmah na prvu. Zbog bež kože na sjedalima, automobil je puno svjetliji te izgleda prostranije, a taj dojam dodatno stvara ugodu prilikom vožnje.

Materijali su kvalitetni i ugodni na dodir

Glavni ekran u automobilu je solidan, no možda mrvicu zastarjela verzija u odnosu na ono što nudi konkurencija. Kod njega valja pohvaliti navigaciju, koja je točna, jasna i precizna, a ženski glas koji navigira ugodan je te ne stvara nervozu kod vozača ukoliko se negdje na svojem putovanju izgubite.

Stražnja kamera koja se aktivira prilikom parkinga je odlična, a slika koju šalje jasna je i čista. Automobil ima i senzore za parking, koji će vam pomoći kada ovog gorostasa želite negdje uparkirati. Iako je izuzetno velik, nevjerojatno je pregledan. Sjedalo vozača, naime, izvrsno se podešava, pa će i dame koje su nešto niže uživati u vožnji ovog nježnog diva koji lijepo leži u zavojima te divno prede na otvorenoj cesti. Zapravo, vožnja u Hondi prava je zabava, a u prilog tome ide i činjenica da ima CVT automatski mjenjač, što uvelike olakšava kretanje po gradu te ne stvara nervozu vozača za vrijeme gradskih gužva.

U prednja sjedala ugrađeno je grijanje, koje će vam odlično doći u vrijeme hladnijih dana. Super stvar je i što se grijanje sjedala samo po sebi snižava kada dosegne jednu određenu temperaturu. Što se tiče dodatnog prostora za skladištenje, pretinaca u ovom automobilu ne nedostaje. Središnji je lijep i prostran te u njega može stati puno stvari koje volimo imati pri ruci. Mana i kod ovog vozila je što pretinci u vratima nisu dovoljno prostrani da u njih okomito stavite bocu. Automobil ima i nekoliko portova za USB spajanje, a naprijed se na taj princip mogu puniti dva mobitela. USB portovi nalaze se i u stražnjem dijelu, što je jako pohvalno i dobro dođe u današnje vrijeme.

Središnji pretinac nudi mnogo mjesta za odlaganje stvari

 

Konforan je naprijed, ali i odostraga. Prostora ima manje jedino kod trećeg reda sjedala, no s obzirom da se ovdje radi o osobnom automobilu, to nije ništa čudno pa oko manjka prostora u tom dijelu ne treba praviti dramu. Štoviše, ta su sjedala samo benefit koji dobivate uz ovo vozilo, što ga čini idealnim za malo veću obitelj.

Stražnja klupa nudi dovoljno mjesta i za više ljude

 

Djeca se ponekad znaju zaigrati prilikom vožnje, a da biste ih imali pod nadzorom će vam olakšati dodatno malo ogledalo koje se nalazi u pretincu za naočale. Iako je majušno, ono nudi odličan pregled s kojim ćete sve imati pod kontrolom.

Jedna od boljih stvari je to što se vrata otvaraju pod kutom od 90 stupnjeva, pa nikako nećete imati problema prilikom smještanja auto-sjedalicu. Ako ne koristite dodatna sjedala, prtljažnik je velik i prostran te u njega stane jako puno stvari, dok slučaju da ih koristite, tada ga praktički i nema, a u tom ćete slučaju moći uglaviti samo jedan kofer, srednje veličine.

Ono što vožnju u ovom moćnom i velikom frajeru čini još boljom su tempomat i Lane control funckija. Uključite li Lane control, vozilo doslovno vozi samo, a senzori automobil drže uvijek u traci. Pametan automobil, nema što.

Honda CR-V nježan je div, u koji će se svaka žena zaljubiti na prvu. Velik i moćan, na cesti kraj drugih djeluje zastrašujuće, dok je pritom ugodan i divan za voziti, što u gradu, što na otvorenoj cesti kada ćete ovom frajeru željeti dati koji kilometar na sat više…

Specifikacije:

Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo 4WD

Paket opreme: Lifestyle 7S

Motor: Benzinski, 4 cilindra, 1498 cm3

Pogon: Svi kotači

Snaga: 193 KS

Okretni moment: 243 Nm

Ubrzanje 0-100: 10,1 sek

Maksimalna brzina: 200 km/h

Mjenjač: Automatski, CVT

Prosječna potrošnja na testu: 9,3 l/100km

CO2: 162 g/km

Cijena testnog modela: 349.440,00 HRK

Autor:Andrej Jelušić / Ines Brežnjak
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.