
Carina na električnim autima je veliki problem: ‘Ove cijene nisu realne’
Nije tajna da je glavni plan za spas okoliša prelazak na električne aute pa su razne beneficije i popusti omogućeni onima kojih kupuju. Ima ih sve više na našim cestama, ali čini se da je u zadnje vrijeme interes pao.
Ključni problem je što domet automobila nije prikazan u realnim uvjetima. Nova studija S&P Global Mobility objašnjava kako se to može riješiti i samim time poboljšati prodaju.
Jedan primjer kojeg je koristila studija je Tesla Model 3 Performance AWD, koja ima maksimalni domet od 599 km, ali pod istim uvjetima u stvarnim uvjetima, pokazala je domet od samo 499 km.
Logično je da ova promjena e bi predstavljala toliki problem da je punionica toliko mnogo kao benzinskih crpki, ili da se električna vozila mogu puniti jednako brzo kao obična vozila.
Problem s dometom kao i manjkom punionica glavni je uzrok zbog pada interesa za električne automobile. to pod uvjetom da vozači doista i imaju novac za kupnju još uvijek preskupih EV-ova.
S&P je izvijestio da je 6 od svakih 10 ljudi izrazilo interes za kupnju EV-a u 2022., dok je taj broj bio 8 od svakih 10 ljudi u 2021. Iako je studija tvrdila da dvije trećine sudionika smatra domet od 240 do 480 km prihvatljivim. Uvjet je naravno, realni domet.
Napredak u tehnologiji baterija ima potencijal da riješi neke od problema povezanih s razlikom u dometu električnih vozila u stvarnom svijetu. Postoje nekoliko načina na koje bi poboljšanja u tehnologiji baterija mogla doprinijeti rješavanju tih problema, a ključna je povećanje kapaciteta baterije.
Carina na električnim autima je veliki problem: ‘Ove cijene nisu realne’
Evo koje marke automobila najviše skupljaju kaznene bodove u prometu
Sumanuta vožnja Ferrarijem kroz tunel nije završila dobro
Vozač sletio s mosta i poginuo, obitelj tuži tehnološkog diva: ‘Moraju ovo hitno popraviti’