Nijemci imaju zanimljivo pravilo koje bi mogli primijeniti i hrvatski vozači
U svijetu godišnje pogine 1,3 milijuna ljudi u prometu
Ako se nešto hitno ne promijeni, UN procjenjuje kako će do 2020. broj smrtno stradalih u cestovnom prometu narasti na 1,9 milijuna na godinu.
Svaki dan u prometnim nesrećama u svijetu pogine 3500 ljudi ili 1,3 milijuna na godinu, upozoreno je na stručnom skupu u povodu globalne kampanje za povećanje sigurnosti u cestovnom prometu ‘Desetljeće sigurnosti cestovnog prometa’, priopćio je danas Hrvatski autoklub (HAK).
Globalna kampanja za povećanje sigurnosti u cestovnom prometu širom svijeta pokrenuta je 11. svibnja, a u Hrvatskoj je njezin početak obilježen stručnim skupom u zagrebačkom hotelu ‘Sheraton’. Skup su organizirali ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi u suradnji s uredom Svjetske zdravstvene organizacije u Hrvatskoj i Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo.
Kako navodi HAK, na skupu, kojem su uz mnoge uzvanike nazočili i učenici osnovne škole ‘Ivana Gundulića’, upozoreno je da je u svijetu svakih šest sekundi netko ubijen ili ozlijeđen u prometnoj nesreći.
– Svaki dan u prometnim nesrećama u svijetu pogine 3500 ljudi ili 1,3 milijuna na godinu. Ako se nešto hitno ne promijeni, UN procjenjuje kako će do 2020. broj smrtno stradalih u cestovnom prometu narasti na 1,9 milijuna na godinu, navodi se u priopćenju.
Kako bi se smanjile te strahotne statistike o stradanju u cestovnom prometu, Ujedinjeni narodi su, uz potporu stotinu država, proglasili razdoblje od 2011. do 2020. ‘Desetljećem sigurnosti u cestovnom prometu UN-a’. Cilj je tijekom sljedećeg desetljeća za 50 posto smanjiti projiciran i očekivan broj stradalih u cestovnom prometu.
Antoinette Kaić-Rak iz Svjetske zdravstvene organizacije rekla je kako bi se time moglo spasiti pet milijuna života, što je više od broja stanovnika Republike Hrvatske, i spriječiti 50 milijuna ozljeda.
Podsjetivši da se HAK pripremama za ‘Desetljeće sigurnosti’ pridružio još 2006., predsjednik te udruge Ivo Bikić rekao je da će HAK u provedbu te akcije u sljedećem razdoblju uključiti udružene autoklubove, udruge i organizacije iz neprofitnog sektora kako bi akcija i njezini učinci bili približeni većini lokalnih sredina u Hrvatskoj.
ZADNJE VIJESTI
Zanimljiv prizor ispred Esplanade: Ne pamti se kad je ovaj kultni auto tamo zadnji put viđen
Auto na zebri naletio na hrvatskog vozača električnog romobila, epilog pokazao tko je kriv
Popularni portal iznenadio otkrićem o Hrvatskoj: ‘Tu je najteže doći do vozačke, evo zašto’