Foto: Toyota

TOYOTA SUPRA DOBILA NOVO ODIJELO: Japanska jurilica stiže u specijalnom izdanju za europske kupce, no neće svi biti presretni

Autor: Andrej Jelušić

Toyota Supra GR pravi je “sportaš” rezerviran za one kojima je vožnja ujedno i užitak.

Ova japanska jurilica sada je dostupna i u novoj izvedbi pod nazivom Jarama Racetrack. Riječ je o izvedbi koja nudi jedinstvene dizajnerske elemente i visoku specifikaciju.

Nažalost, rezervirana je samo za one najbrže jer je proizvodnja ograničena na samo 90 automobila za europske kupce, a broj proizlazi iz modelske oznake ovog coupea, A90. Izvedba Jarama Racetrack nosi ime slavne španjolske trkaće staze na kojoj su svjetski mediji prvi put imali priliku voziti GR Supru.

Foto: Toyota

Pod haubom je poznati 3,0-litarski, redni, šesterocilindarski motor s turbopunjačem od 340 KS koji “stotku” lovi za 4,3 sekunde. Znamenita Toyotina oznaka “GR“ znači da je u razvoj automobila izravno bio uključen Toyota Gazoo Racing.

Foto: Toyota

Vizualno se izdvaja jedinstvenom plavom bojom Horizon, mat crni alu naplatci od 19 inča i crvene kočnione čeljusti. U putničkoj kabini, poseban status ovog automobila je naznačen umetkom od karbonskih vlakana na armaturnoj ploči na kojem se nalazi proizvodni broj, obrisi trkaće staze Jarama, te logo Toyota GR Supra. Presvlake u unutrašnjosti su izvedene od crne Alcantare s plavim šavovima, a sjedala imaju električno namještanje, memoriju položaja, kao i grijanje.

Foto: Toyota

Sportske performanse i upravljivost su podjednako iznimne kao i na standardnoj GR Supri, zahvaljujući pažljivo uravnoteženom podvozju i idealnom, “zlatnom omjeru“ između širokog traga kotača i kratkog osovinskog razmaka. Nisko težište, lagana i vrlo kruta karoserija i aerodinamički učinkovit oblik, sveukupno daju automobilu okretnost i stabilnosti.

Foto: Toyota

Ovaj novi model kreće u prodaju u Europi u ožujku 2021., a točni datumi početka prodaje po zemljama ovisit će o pojedinom tržištu.




Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.