Iz ženskog kuta: CRVENI LJEPOTAN KOJEG ŽENE ŽELE Nije prevelik, ali je dovoljno velik

Autor: Ines Brežnjak

Nakon kultne 208-ice koja me je nedavno oduševila, na red je došao i njezin veliki brat. Ovaj put vozila sam Peugeot 2008 i moram priznati da sam odmah od njega imala velika očekivanja.

Crossoveri su u posljednje vrijeme pravi hit na tržištu automobila, a Peugeot je u svojim izvedbama ovog tipa vozila napravio solidan posao, što se možda najbolje vidi na spomenutoj 208-ici. Ne prevelik, a opet dovoljno velik da se istakne u masi automobila na našim cestama, to je ukratko bio moj prvi dojam kada sam vidjela ovog crvenog ljepotana.

Prednja me maska na ovom automobilu posebno impresionirala – masivna i glomazna kakva je, daje dozu agresivnosti koju dodatno ističu svjetla u obliku kljova po kojima se posljednja izdanja kultnog Francuza ističu u odnosu na konkurenciju. Dizajn stražnje strane karoserije izveden je minimalistički, no dakako s prepoznatljivim pečatom marke vozila.

Iako crossoveri izgledaju i jesu veći, 2008 je visok u pravom smislu te riječi. Naime, novi modeli Peugeota 2008 veći su i viši od starijih izvedbi ovog automobila, a da bih ušla u njega, trebala sam dobrano dići nogu. Je li mi to smetalo? Ne, dapače! To je samo bio znak da ulazim u zonu komfora koju pruža njegova prostrana unutrašnjost.




U 208-ici mi je muke u vožnji zadavala duga suknja koju sam trebala podići kako bih nesmetano vozila. U 2008-ici taj problem nisam imala, mjesta je bilo dovoljno i za mene i za moju suknju.

Puno prostora

Osim u prednjem dijelu vozila, puno prostora ima i u stražnjem dijelu, a odlična je stvar što je stražnja klupa podignuta u odnosu na vozačevo i suvozačevo sjedalo. Suputnici tako mogu bezbrižno uživati u ugodnoj vožnji, a prednost su i dvije USB utičnice na koje mogu puniti mobilne telefone.




Novi Peugeot 2008 krasi divan glavni ekran koji nudi pregršt funkcija, a istaknut je u središnjem dijelu automobila.

Stražnja kamera koja se uključuje pri parkiranju jako je dobra te mi je itekako bila od pomoći. Uz tu pomoć, parkiranje je bilo mačji kašalj.

Kad je riječ o dodatnom prostoru u automobilu, valja istaknuti nekoliko funkcionalnih pretinaca, a najkorisniji mi je bio onaj koji se nalazi u sredini vozila, ispod mjenjača.

Velika očekivanja od ovog automobila ponajviše su se odnosila na gradsku vožnju te moram priznati da nisam ostala razočarana. Automobil je, bez obzira na svoju veličinu, divan za grad.

Prva stvar koja olakšava vožnju zatrpanim zagrebačkim ulicama je automatski mjenjač. Iz nekog razloga dugo sam odbijala činjenicu da je automatik savršen automobil za grad te sam bila “team manual”. No, ako je netko razbio taj moj mit, to je onda Peugeot 2008, koji mi je u najvećoj zagrebačkoj gužvi pružio jedan od najboljih doživljaja vožnje.

Na cestama je uglađen i fin te ga je pravi užitak voziti. Posebno me oduševilo kako se ponaša na dijelu cesta koje su pune rupa, šahtova i ležećih policajaca. Nijednu od tih “prepreka” u ovom automobilu praktički nećete osjetiti. Dakle – nema poskakivanja, naskakivanja i grubih prijelaza preko prepreka, nećete osjetiti “potres mozga” kada prijeđete preko njih. Mišljenja sam nakon ovog druženja da Peugeot 2008 najelegantnije od svih prelazi preko navedenih prepreka na cestama koje nam svima zadaju glavobolju.

Savršen par

Automobil sam, osim u gradu, isprobala na otvorenoj i brdovitoj cesti. Doživljaj vožnje bio je dobar, no više sam bila impresionirana njegovim ponašanjem u gradu, zbog čega bih ga definitivno stavila u kategoriju gradskih automobila, bez obzira na to što je veći, robusniji i masivniji.

Njegova velika prednost je i preglednost koju sam imala s obzirom na to da je visok u odnosu na konkurenciju i starija izdanja istog modela.

 

Zbog svega sam se toga u gradu s njim osjećala jako sigurno, što na mene uvijek pozitivno utječe. Plus, neki su mi ljudi šapnuli da mi ovaj Peugeot baš dobro stoji s obzirom na karakter; dama koja zna što želi u automobilu koji mi daje sve što želim – sigurnost, preglednost i uživanje u vožnji. Kada sve zbrojim, zajedno smo bili savršen par koji ste mogli vidjeti kako zuji gradskim i prigradskim ulicama.

Nakon 208-ice, i njezin je veliki brat dobio prolaznu ocjenu na ženskom testu. Da se mene pita, kupila bih ga odmah jer ispunjava svrhu automobila kakvog žene žele i trebaju.

Specifikacije:
Peugeot 2008 BlueHDi 130 S&S EAT8
Paket opreme: Allure
Motor: dizel, 4 cilindra, 1499 ccm3
Snaga: 131 KS
Ubrzanje 0-100: 9,3 sek
Maksimalna brzina: 195 km/h
Mjenjač: automatski, 8-stupnjeva
Prosječna potrošnja na testu: 4,8 l/100km
Cijena testnog modela: 222.250 HRK

Autor:Ines Brežnjak
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.