
Ležeći policajci nisu dosta, pogledajte kako zaustavljaju jurnjavu: ‘Ljudima će od ovog biti zlo’
U protekloj godini prosječan automobil bio je star 13,3 godine, odnosno tri mjeseca stariji nego u 2021. Prvi put je da smo probili čarobnu granicu od 13 godina.
Daleko smo od najboljeg rezultata iz 2007., kad je prosječan registrirani automobil u Hrvatskoj bio star manje od deset godina samo 9,83 godine. Zanimljivo, danas su Nijemci na toj razini.
BMW, najpouzdaniji iz kategorije automobila starijih od deset godina, još uvijek bilježi lošiji rezultat (19,9% neispravnih) od Dacije, najnepouzdanije iz kategorije automobila starih između pet i deset godina (12,5%).
Uz 2,3 milijuna pregledanih automobila, odnosno 51.205 više nego u prethodnoj 2021., neispravnih je bilo 431.625 automobila. U prosjeku je to svaki peti automobil.
Udio neispravnih u ukupnom broju pregledanih vozila, dakle, pao je s 19,7 posto u 2021. na prošlogodišnjih 18,6 posto. Očekivan je popis onih najboljih.
Kao i prethodnih godina, u statistikama Centra za vozila među najpouzdanijima prednjače japanski i luksuzni njemački proizvođači . Audi je vodeći u kategoriji do pet godina, Mazda i dalje vlada u kategoriji 5 do 10 godina, a kod starijih od 10 glavnu ulogu igra BMW. Tu su još i Nissan, Suzuki, Honda, Toyota i Mercedes, a lani im se pridružio i Volvo.
Kad je, pak, o najlošijima riječ, kolo vode francuski proizvođači (Citroen, Peugeot, Renault), a za vratom im pušu Opel, Ford i Fiat, kao i rijetki Daewoo (6077 automobila) i još rjeđa Zastava (2205 primjeraka).
Ležeći policajci nisu dosta, pogledajte kako zaustavljaju jurnjavu: ‘Ljudima će od ovog biti zlo’
Carina na električnim autima je veliki problem: ‘Ove cijene nisu realne’
Evo koje marke automobila najviše skupljaju kaznene bodove u prometu
Sumanuta vožnja Ferrarijem kroz tunel nije završila dobro