Spretan i prostran ‘japanac’, između A i B segmenta, dobio atraktivniju masku, čišće motore i bolji infotaintment…

Autor: dr. sc. Željko Marušić

Jedini model na tržištu, pozicioniran između A segmenta (Volkswagen up!, Renault Twingo, Toyota  Aygo…) i B segmenta (Volkswagen  Polo, Opel Corsa, Ford Fiesta…), koji je predstavljen još 2013., dobio je drugu kuru Botoxa.

Uspješan model, jedan od popularnijih malih automobila na njemačkom tržištu, zanimljiv je  komforom za pet osoba (!), za tu klasu pristojnim prtljažnikom od 209 – 912 litara, dobio je prednju masku u stilu Crossovera Eclipse Cross, osvježenu unutrašnjost, sa 7-inčnim dodirnim ekranom i ‘pročišćen’ provjerene motore 1.0/71 KS i 1.2/80 KS.

Već osnovni pruža više nego dobre performanse, do stotke ubrzava za 13,6 sekundi i postiže 172 km/h i deklarirano troši 4,5 litara. Snažniji već nudi ozbiljan temperament,  (11,6 s, 180 km/h), a troši 5,6 litara.

Imaju li perspektivu na našem tržištu? Teško pitanje, jer premda osnovni ispušta samo 102 grama CO2 po kilometru to je sedam više od novog propisanog limita za EU-tržište i znači 900 eura penalizacije, koja je za tako mali auto težak ‘kamen oko vrata’.

Nažalost, okolnosti ne idu na ruku autima koji su inače vrlo zanimljivi našim kupcima…




Autor:dr. sc. Željko Marušić
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.