Ovaj zvuk u autu mogao bi dovesti do trajnog oštećenja
Volkswagen Golf 1.6 TDI – Je li bolji s 90 ili 105 KS?
Volkswagen Golf 1.6 TDI s 90 KS nastao je prigušenjem 1.6 TDI/105 KS, ima niži vršni tlak prednabijanja (1,1 umjesto 1,3 bara) i jednostavniji turbopunjač te je pouzdaniji i trajniji…
PITANJE ČITATELJA
Koja je razlika između turbodizelaša 1.6 TDI od 66 i 77 kW, koji su se ugrađivali u Volkswagen Golf sedme generacije? Je li i ovaj od 66 kW PD motor ili je riječ o common-railu? Koji je trajniji i lakši za održavanje…
ODGOVOR DOKTORA
Riječ je o, u osnovi istom motoru, osnovna je verzija sa 105 KS (77 KW i 250 Nm,= a verzija s 90 KS (66 kW i 230 Nm) prigušena je verzija. Ima niži vršni tlak prednabijanja (1,1 umjesto 1,3 bara) i jednostavniji turbopunjač.
To je preporučljivija verzija, jer se može očekivati da je motor manje istrošen – zbog manjeg mehaničkog i toplinskog opterećenja je trajniji. Vozna svojstva su neznatno lošija, potrošnja slična, a potpada u nižu klasu obveznog osiguranja. Dakle, ako možete birati, izaberite verziju s 90 KS.
Ali, važnije od toga je da izaberete konkretno onu, koja je u boljem stanju. Moguće ga je potom ‘čipirati’, ali takve naknadne operacije ne preporučujemo (pogotovo ako se rad nestručno), ne savjetujemo, jer su povezane sa smanjenjem trajnosti motora.
ZADNJE VIJESTI
‘SRBIJA NEĆE RADITI PROBLEME, OBEĆAJEM’ Vučić nakon velikog sastanka: ‘Europska budućnost Srbije nije fatamorgana’
Peugeot 308 1.6 HDi (2013.): zašto osciliraju okretaji i snaga motora?
Renault Megane 1.5 dCi (2006.): motor teško pali i gubi snagu