
Najpouzdanija marka automobila na europskom tržištu sada nudi posebnu ponudu koja uključuje i poticaje
Premda zbog znatno nižih radnih temperatura nego u motoru, ulje u mjenjaču ima višestruko dulji vijek od motornog, nije dobro nakon duljeg vremena, odnosno dosta prijeđenih kilometara, a pogotovo nikada, ne mijenjati ga…
Bez obzira radi li se o ručnom ili automatskom mjenjaču, nakon 60.000 km, odnosno najkasnije nakon tri godine, preporučljivo je izmijeniti hipoidno ulje. A 100.000 km trebao bi biti krajnji-krajnji rok.
Naime, u jednom i drugom slučaju radi se o mehanizmu za uključivanje različitih stupnjeva prijenosa, kod kojeg se u radu javlja više vrsta trošenja – abrazija, erozija, lom odnosno otkidanje čestica…
Dio tih čestica, uglavnom magnetičnih, nakuplja se na čepu, koji se nalazi na najnižem dijelu spremnika ulja mjenjača, a s unutarnje strane ima permanentni magnet. Ali, nemagnetične naslage ostaju u ulju, a veliki dio magnetičnih taloži se u utorima i uljnim kanalima.
Zbog svega navedenog ulje se u mjenjaču, ručnom i automatskom, tijekom korištenja prlja i degradira, a nakupljene čestice otežavaju podmazivanje. Ako se ne mijenja smanjuje mu se pouzdanost i skraćuje vijek.
Dakle, odmah izmijenite ulje u mjenjaču, vodeći računa da je propisane specifikacije, a može biti bilo kojeg proizvođača.
Najpouzdanija marka automobila na europskom tržištu sada nudi posebnu ponudu koja uključuje i poticaje
POVIJESNI DAN ZA FERRARI: Imaju prvu vozačicu u Formuli 1, Maya Weug kreće stopama Schumachera
Vozili smo: Japanski dotjeran do savršenstva i tehnološki napredan osvaja sve terene, a i gradove
Fiat Uno, Europski automobil 1984. godine, predstavljen 20. siječnja 1983.