Ovaj zvuk u autu mogao bi dovesti do trajnog oštećenja
Peugeot 308 1.6 HDi (2010.): radi nemirno, u leru povisuje okretaje
Peugeot 308 1.6 HDi je imao problema sa Siemensovim brizgaljkama, a neravnomjeran rad nakon paljenja može biti posljedica neispravnosti senzora temperature…
PITANJE ČITATELJA
Peugeot 308 1.6 HDi, 2010., motor nakon paljenja sam povisuje okretaje, s malo ispod 900/min na 1200, 1500/min…
ODGOVOR DOKTORA
Problem je vjerojatno u senzoru (davaču) temperature, smještenom nasuprot zupčastom remenu. Kad je neispravan, upravljački modul dizelskog motora dozira veću količinu goriva, potrebnu za rad motora, premda je motor zagrijan.
Zbog toga se povećava brzina vrtnje motora. Drugi je mogući uzrok u mjeraču protoka zraka, a moguć je problem u oba sklopa u određenom omjeru. To ne ukazuje na kvar Siemensovih brizgaljki, koje kod tog motora bile problem za serije iz 2009. do kolovoza 2010.
ZADNJE VIJESTI
‘SRBIJA NEĆE RADITI PROBLEME, OBEĆAJEM’ Vučić nakon velikog sastanka: ‘Europska budućnost Srbije nije fatamorgana’
Peugeot 308 1.6 HDi (2013.): zašto osciliraju okretaji i snaga motora?
Renault Megane 1.5 dCi (2006.): motor teško pali i gubi snagu