Nijemci imaju zanimljivo pravilo koje bi mogli primijeniti i hrvatski vozači
SADA JE I SLUŽBENO! VRAĆA NAM SE RELI LEGENDA IZ 90-IH: Talijani najavili novu verziju ikone, no ipak ima jedan ali…
Talijanska Lancia je možda jedno od najvećih imena u povijesti automobilske industrije poznata po brojnim legendarnim modelima.
Tako je Lancia Delta, predstavljena 1979. godine, osvojila srca ljubitelja automobila i postao prava reli legenda. Veze sa relijem su jasne i na “civilnom” modelu, a sportska verzija produkcijskog modela, HF Integrale, i danas izgleda spektakularno.
Druga generacija stigla je 1993. godine i nije zabilježila takav uspjeh, dok je treća generacija, predstavljena 2008., s originalnom imala veze po imenu.
Nova Delta na struju
To je ime i dalje veliki kapital brenda Lancia, a posljednje informacije govore da bismo uskoro mogli vidjeti i novu verziju pod tim imenom.
Naime, Luca Napolitano, novi izvršni direktor Lancie, nedavno je dao intervju za talijanske medije, te je potvrdio povratak Delte 2025. godine, ali na električni pogon.
Spominju se baterije sa čvrstim elektrolitima i autonomija od 700 kilometara, odnosno nova platforma Stellantis grupe koja u svome vlasništvu drži Alfu Romeo, Fiata, Citroen, Maserati, Opel, Peugeot i druge.
Prije Delte stiže Ypsilon
Ipak, prije Delte Lancia će 2024. predstaviti nasljednika modela Ypsilon, čija je aktualna generacija već sada starija od deset godina.
To će ujedno biti i posljednji model ove marke s benzinskim motorom.
View this post on Instagram
Podsjetimo, tvrtka Automobili Amos je nedavno predstavila modernu verziju Lancie Delte, ali u ekskluzivnoj nakladi od svega 15 primjeraka. Gotovo svi primjerci te verzije vjerojatno su završili u kolekcionarskim garažama.
Ipak, veseli nas vijest da stiže nova Delta, makar i u drugačijem, tišem, tonu.
ZADNJE VIJESTI
Zanimljiv prizor ispred Esplanade: Ne pamti se kad je ovaj kultni auto tamo zadnji put viđen
Auto na zebri naletio na hrvatskog vozača električnog romobila, epilog pokazao tko je kriv
Popularni portal iznenadio otkrićem o Hrvatskoj: ‘Tu je najteže doći do vozačke, evo zašto’