fbpx
Foto: Marko Todorov / CROPIX

RIMAC IMA VELIKE PLANOVE, OVO JE NEKE IZNENADILO: Proizvodit će ih čak 100.000 komada godišnje

Autor: Dnevno.hr/P.V.

Tvrtka Rimac automobili “pršti” ambicijama, pa tako zahvaljujući jednom intervjuu za Auto News Europe saznajemo da hrvatska tvrtka radi na strukturalnim baterijskim paketima…

Wasim Sarwar Dilov, šef Rimčevog odjela za istraživanje i napredno inženjerstvo, otkrio je tako planove poznate hrvatske tvrtke. Plan je da se poboljša odnos mase baterijskih ćelija i baterijskog modula na 75 posto.

Za primjer u Porsche Taycanu baterijske ćelije čine 63 posto ukupne mase baterijskog modula, kod Tesle Model 3 64 posto, a u Neveri 67 posto. Veći postotak znači i više energije u istoj masi, odnosno manju masu baterijskih modula uz istu količinu energije.


Za koga je tolika proizvodnja baterija?

Hrvat želi veću gustoću energije u svojim baterijskim modulima želi postići korištenjem novih baterijskih cilindričnih ćelija promjera 46 milimetara i raznih visina koje bi se bolje uklapale u sami modul.

Tako Rimac sa svojim novim baterijama ima velike planove. Već iduće godine namjeravaju proizvesti dovoljno baterija za 40.000 automobila, a do 2028. bi se proizvodnja podigla na 200.000 godišnje.

Foto: Zeljko Puhovski / CROPIX

Dilov je istaknuo kako tvrtka trenutno pregovara s tri proizvođača baterijskih ćelija kako bi našli najboljeg dobavljača.

“Tražili smo najbolje ćelije za svoje baterije. Kada pokušavate nabaviti ćelije za nekoliko stotina automobila imate slobodu raditi tako nešto. No sada ćemo osjetno dignuti proizvodnju na stotine tisuća što znači da za nas započinje nova era”.

Dilov tvrdi kako zahvaljujući svojem softwareu iz baterija mogu dobiti više snage nego što to mogu njihovi konkurenti.

Jedna stvar je nepoznata, za koga bi se proizvodile tolike količine automobilskih baterija. U svakom slučaju, kod Rimca nikad dosadno…




Autor:Dnevno.hr/P.V.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.