fbpx

Premijera štedljivog, napuhanog i nesputanog Ka

Autor: Mario Ćužić

Benzinski 1.2-litreni model, za koji se očekuje da će predstavljati mainstream ponude, ima manju potrošnju goriva za 21 posto u odnosu na prethodni 1.3-litreni model Ka.

Hrvatska premijera prepravljenog fordovog modela Ka održana je u autosalonu Grand auto na zagrebačkom Jankomiru. Barbara Radulović koja je vodila program predstavljanja i direktor Grand Auta Davor Sorić otkrili su novinarima izgled novog automobila koji kreće u prodaju na hrvatskom tržištu.

Novi Ford Ka stilski je oblikovan, moderan i jako zabavan za vožnju, zamjenjuje originalni model koji je postao klasik, a kada je predstavljen 1996. godine u segment malih automobila unio je osvježenje na tržište ‘mikro’ automobila.

Na promociji je rečeno kako je Ka ciljano dizajniran za mlađe kupce koji žele automobil što ostavlja snažan dojam. Automobil dolazi s dvije razine paketa opreme – Ambiente i Titanium koje pokreću dva ekonomična motora s niskim emisijama: 1.2-litreni 69 KS snažan Duratec benzinski motor i po prvi put u modelu Ka 1.3-litreni 75 KS snažan Duratorq TDCi turbodiesel. Oba motora su dostupni u inačicama s razinom CO2 emisije ispod 120 g/km.


Benzinski 1.2-litreni model, za koji se očekuje da će predstavljati mainstream ponude, ima manju potrošnju goriva za 21 posto u odnosu na prethodni 1.3-litreni model Ka.

Dizelski model, koji je po prvi put dostupan u modelu Ka, dodatno smanjuje potrošnju goriva uz kombiniranu potrošnju od 4.2 litre/100 km.

Cijena Forda Ka s razinom opreme Ambiente je 11.016 eura, s tim da u paketu opreme dolazi klima uređaj, metalik boja i CD-MP3 player. Ford Ka model Titanium s 1.3-litrenim TDCi motorom do registracije košta 13.155 eura.

Autor:Mario Ćužić
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.